Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. ūüíĄ Perunding Kecantikkan MaryKay Maznin 01119706957 #marykaymintbliss¬† #marykaymalaysia¬† #marykaywangsamaju¬† #marykaysekitarnya¬† #marykaylashprimer¬† #marykayultimatemascara¬† #marykaywomen¬† #marykaymalaysia¬† #marykaylipstick¬† #bulumatalebat¬† #wangsamajuseksyen2¬† #setapakkl¬† #gombak¬† #uia¬† #seremban¬† #perak¬† #ipoh¬† #eyeliner¬† #testimoni¬† #marykay¬†
Check out my wing!!! I still need some practice, but the brush on this liquid eyeliner makes it easy to get the look I want. *****Also this..... I'm currently rocking 2 bald spots on my left eye from eyelashes falling out.....awesomeūüėĎ The lash primer has helped to add fullness where I need it and lengthen what I already have. I am also one that has flakes and smudges at the end of the day from my mascara, but the lash primer wins again! #marykayliquideyeliner¬† #marykaylashprimer¬† #myfirstMKduckface¬† ūüź•
Sebelum pakai Maskara, Kita pakai Lash Primer dulu. Ada byk kelebihannya taw! ūüėć . ūüíē Berus Dwi-Fungsi direka khas dengan menggabungkan gentian kapas & nilon untuk menyalut dan menyikat bulu mata. ūüíē Melentikkan bulu mata & membantu lentikan bulu mata kekal lebih lama. ūüíē Menambahkan kelebatan bulu mata & mencipta bulu mata tampak lebih panjang dengan serta merta. ūüíē Mengukuh dan merapikan bulu mata. . For more information can contact me now. Just Click wassap link at my bio profile. ūüėČ . Lia, 0136138224 Mary Kay Beauty Consultant . #marykaymalaysia¬† #marykaypromotion¬† #marykayperfume¬† #marykaycityscape¬† #marykayforeverdiamond¬† #marykaythinkingoflove¬† #marykayoceanperfume¬† #mkmen¬† #WaterproofMascara¬† #marykayeyeliner¬† #clearProofDeepcleansingcharcoalmask¬† #OilFreeHydratingGel¬† #microdermabrasionrefine¬† #poreminimizer¬† #firmingeyecream¬† #botanicaleffectmask¬† #skincareterbaik¬† #marykaybotanicaleffect¬† #marykayskincareterbaik¬† #ilovemarykay¬† #botanical¬† #beauty¬† #sunprotector¬† #basicskincare¬† #beauty¬† #acne¬† #selkulitmati¬† #mask¬† #marykaylashprimer¬† #mascara¬†
Ada kala, wanita suka membandingkan diri dengan bekas kekasih teman lelaki ‚Äď risau sangatlah kamu tak dapat menandinginya daripada banyak segi. Mungkin bekas kekasih si dia mempunyai kelebihan tersendiri. Tetapi kamu kena ingat, ada sebab mengapa mereka tidak bersama lagi. Mungkin dalam senyap-senyap dia suka periksa e-mel atau mesej telefon si dia. Atau mungkin juga memotong kuku kaki dalam kereta tanpa segan silu. Exes are exes for a reason.
Assalamualaikum..hye semua ūüėäūüėä Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? . . Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau ūüė°.. Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe ūüėäūüėä.. . . . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. ūüíč‚̧ūüĆĻ . . #mascara¬† #mascaraprimer¬† #lash¬† #lashprimer¬† #marykay¬† #marykayprimer¬† #marykaymascara¬† #mascaramarykay¬† #marykaylashprimer¬† #lashprimermarykay¬† #marykaymalaysia¬† #marykayperak¬† #marykaytanjungmalim¬† #marykayupsi¬† #mkizyannadzirah¬† #bulumatacantik¬† #bulumatalentik¬† #bulumatalawa¬†
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
Apabila bangun pagi, jika membasuh muka, elakkan dari mencucinya menggunakan sebarang alat pencuci atau mengesat muka dengan sebarang pengesat. Biarkan air itu kering sendiri pada muka. Jika mengambil air sembahyang pun, usahlah dikesat air itu, biarkan ia kering sendiri. Ini berfaedah mengekalkan kecantikan asli wanita, dan rnenjadikan muka bercahaya dan segar kerana pelembap asli muka tidak dibuang.
ūüėėMARY KAY LASH PRIMERūüėć . ‚ô°Lapisan primer yang jernih ini memberikan uolls bulu mata yang lebih kuat,tampak lebih lebat apabila diguna bersama Mascara MK. . More info atau ingin membina kerjaya sebagai Perunding Kecantikan? ūüĎáūüĎáūüĎáūüĎáūüĎá WhatsApp #dottypoaad¬† 017-2262774 . #marykay¬† #marykaymalaysia¬† #marykaylashprimer¬† #lashprimer¬† #melentikkanbulumata¬† #memanjangkanbulumata¬†
My lashes were getting brittle and literally breaking off or snapping in half! But I've been using a facial oil with collagen and today I bought some Mary Kay mascara and mascara primer! Love it! An it was 50% off oooh giiirl! #ballinonabudget #marykaycosmetics #marykaymascara #marykaylashlove #marykaylashprimer #ooohgirl #longlashdivas #mascaramadness #mascaraandcoffeeareagirlsbestfriend #greeneyedgirl #septumpiercing #peircedandproud 

Mencari helah kecantikan untuk membuat mata CANTIK ? Dengan segera mewujudkan ilusi bulu mata yang luar biasa .Dan, 8 daripada 10 wanita bersetuju ia berfungsi seperti maskara yg jernih ! Memperhebatkan penampilan bulu mata yang segar & semula jadi. Cuba Mary Kay¬ģ Lash Primer! ūüďéLapisan primer yang jernih ini memberikan anda bulu mata yang lebih kuat, tampak lebih lebat dan dramatik apabila digunakan bersama maskara Mary Kay. ūüďéIa merupakan maskara asas diformulasi cepat kering serta menguatkan dan membantu melentikkan bulu mata yang maksimum. Boleh digunakan tanpa penambahan mascara untuk yang gemar dengan natural look.. Lash Primer tanpa mengelupas serta mudah dibuang.. Taksuka bulumata palsu pasti mudah dgn Lash PRIMER #siscuba¬† #marykaylashprimer¬† #marykaycosmetics¬† #marykaykemaman¬† #marykaykuantan¬† #marykaymalaysia¬†

Komponen yang sama yang membuat maskara kalis air melakukan tugasnya boleh melakukan nombor pada garis lash anda. Walaupun bulu mata direka bentuk untuk membersihkan kerengsaan, mereka tidak pasti apa yang harus dilakukan apabila disalut dengan agen penahan air seperti copolyol dimetilik dan silikon. Penolakan bahan-bahan tersebut boleh menyebabkan reaksi alergi yang gatal, berair. Cari formula lebih semula jadi yang bebas daripada bahan pengawet atau wangian untuk menjaga mata gatal-gatal, kata Zelickson.
×