Want to have the look of false lashes without going through all the trouble and spending a lot of money? Give the MaryKay lash primer a try and you might never have to wear false lashes again! The lash primer thickens and extends your lash and is the perfect base coat for any of our Mary Kay mascaras! #mascaraprimer #lashes #extend #marykayprimer #marykaylashprimer #marykayskincare #marykaymakeup #marykaycanada #marykayca #mklife #mklifestyle #mkproducts #2018 #lowermainland 
Want to have the look of false lashes without going through all the trouble and spending a lot of money? Give the MaryKay lash primer a try and you might never have to wear false lashes again! The lash primer thickens and extends your lash and is the perfect base coat for any of our Mary Kay mascaras! #mascaraprimer #lashes #extend #marykayprimer #marykaylashprimer #marykayskincare #marykaymakeup #marykaycanada #marykayca #mklife #mklifestyle #mkproducts #2018 #lowermainland 

#farsali  #unicornessence  #hudabeautyrosegoldpalette  #colourpop  #lipprimer  #kyliecosmetics  #maryjok  #marykay  #mymarykaylife  #marykayfoundation  #marykaylashprimer  #abh  #abhilluminator  #rivierailluminator  #marykaytranslucentloosepowder  #marykayskindinaviasettingspray  #marykayskincare  #katvondtattooliner  #katvondshadeandlight  #lipsticklover  #tarte  #maccosmetics  #paintpotchilledonice  #eastermakeup  #easter  #nofilter  #browngirlmakeup  #livingwithRA  #puffyface 
Check out my wing!!! I still need some practice, but the brush on this liquid eyeliner makes it easy to get the look I want. *****Also this..... I'm currently rocking 2 bald spots on my left eye from eyelashes falling out.....awesome😑 The lash primer has helped to add fullness where I need it and lengthen what I already have. I am also one that has flakes and smudges at the end of the day from my mascara, but the lash primer wins again! #marykayliquideyeliner  #marykaylashprimer  #myfirstMKduckface  🐥
(FACE) #Marykayprimer  #katvondlockitfoundation  #katvondlockitconcealer  #katvondshadelightcontourpalette  #toofacedloveflush  Color:LoveHangover #anastasiabeverlyhillsglowkit  Gleam Color:Mimosa (EYEBROWS) #anastasiabeverlyhillsbrowdefiner  Color:DarkBrown (EYES) #anastasiabeverlyhillsworldtraveler  Shadow:Bellini #loracmegapropalette  Shadow:Sepia,Copper #marykayeyeliner  Color:Black #marykaylashprimer  #marykaylashlovelengtheningmascara  Color:Black #anastasiabeverlyhillsliquidlipstick  Colors:Retro Coral, Carina. (LIPS) #kylielipkit  Color:Dolce K

A few of our magic wands! https://www.marykay.com/mlipsey/en-us/products/makeup/eyes/mascara-lashes #marykaycosmetics  #marykayultimatemascara  #marykaylashlovemascara  #marykaylashlovewaterproofmascara  #marykaylashlovelengtheningmascara  #marykaylashintensitymascara  #marykaylashprimer  #marykaylashandbrowbuildingserum  #brows  #lashes  #mascara 

. Setiap wanita mesti mahukan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Mary Kay Lash Primer memberikan kelebihan yang ketara kepada maskara dan bulu mata anda! . #marykay  #marykaysabah  #marykaymalaysia  #marykaysipitang  #marykayproduct  #mkbeautyconsultantsipitang  #readystock  #sabahonlineshop  #marykayskincare  #flawlessface  #healthyskin  #kulitlicin  #kulitlembut  #kulitmuda  #marykaylashprimer  #lashprimer 
Anda fikir akan mencari produk kecantikan tanpa kekejaman akan sukar, bukan? Walaupun ia melibatkan beberapa penyelidikan, kami terkejut melihat beberapa jenama arus perdana yang mengelak daripada menguji produk mereka pada teman-teman kecil berbulu kami. Oleh itu, semasa anda mungkin tidak memiliki maskara bebas kekejaman atau dua, bagi anda yang tidak, kami telah mengumpulkan mascaras yang sedap sedap yang sedap untuk mengejar anda. Daripada rumusan yang semulajadi yang mendakwa untuk mempromosikan pertumbuhan kepada tong disesuaikan baru yang menyesuaikan diri dengan sebatan penuh dan / atau lebih panjang, teruskan membaca untuk roundup kami mascaras bebas kekejaman yang terbaik di pasaran.
Assalamualaikum..hye semua 😊😊 Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? . . Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau 😡.. Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe 😊😊.. . . . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. 💋❤🌹 . . #mascara  #mascaraprimer  #lash  #lashprimer  #marykay  #marykayprimer  #marykaymascara  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #lashprimermarykay  #marykaymalaysia  #marykayperak  #marykaytanjungmalim  #marykayupsi  #mkizyannadzirah  #bulumatacantik  #bulumatalentik  #bulumatalawa 
Assalamualaikum..hye semua 😊😊 Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? . . Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau 😡.. Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe 😊😊.. . . . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. 💋❤🌹 . . #mascara  #mascaraprimer  #lash  #lashprimer  #marykay  #marykayprimer  #marykaymascara  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #lashprimermarykay  #marykaymalaysia  #marykayperak  #marykaytanjungmalim  #marykayupsi  #mkizyannadzirah  #bulumatacantik  #bulumatalentik  #bulumatalawa 
Beyond obsessed with our new Deep-Cleansing Charcoal Mask! My skin has never been healthier and clearer! Since I've started using this mask twice a week I have toned down the amount of makeup I wear through out the day! The perfect solution for a quick 5 minute face is our incredible CC Cream, Lash Primer and Lash Intensity Mascara and a pop of color on your lips! That it! 4 products is all I'm wearing today! 😘🎉💞💄🤳 #marykay  #lovemymk  #marykaycharcoalmask  #marykaycccream  #marykaylashintensitymascara  #marykayliquidfoundationbrush  #marykaylashprimer  #nofilter 
Saya tidak menggunakan berus spoolie sering, tetapi mereka boleh sangat berguna. Anda boleh menyikat anda melalui alis anda, hanya selepas anda menggunakan pensil anda. Ia akan membantu menggabungkan warna dan nada ke bawah untuk melihat lebih semula jadi. Anda juga boleh menggunakannya untuk membuang rumpun dari bulu mata selepas menggunakan maskara.
Pakaian yang kotor terkena dakwat maka dicuci dengan cuka atau air asam limau. Jika terkena minyak tanah pula, kain itu diwap dahulu sebelum dicuci. Kotor yang terkena minyak pula maka maka dicuci dengan disapukan bedak dan biarkan bedak itu di situ selama beberapa minit kemudian baru basuh. Jika pakaian terkena darah maka dibilas dulu dengan air suam sebelum dibasuh.
♡ #Freepostage  ♡ #Pospercuma  ♡ #FreeMarykay  cosmetics/skincare samples Hanah 0193707155 Mary Kay Sales Director MARY KAY Lash Primer 8g Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #marykayhanah  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 

My lashes were getting brittle and literally breaking off or snapping in half! But I've been using a facial oil with collagen and today I bought some Mary Kay mascara and mascara primer! Love it! An it was 50% off oooh giiirl! #ballinonabudget #marykaycosmetics #marykaymascara #marykaylashlove #marykaylashprimer #ooohgirl #longlashdivas #mascaramadness #mascaraandcoffeeareagirlsbestfriend #greeneyedgirl #septumpiercing #peircedandproud 
Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when you use lash primer as a basecoat under mascara. Or wear the clear formula alone for a natural look. ❤instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes ❤lifts lashes and helps them stay curled for longer ❤ coats without flaking, yet removes effortlessly ❤helps mascara wear for longer Lashes that look long and lush are great but our Mary Kay Scientist wanted more, so they formulated our lash primer with our exclusive complex containning pro vitamin B5 (panthenol) and Phytantriol. This complex ✔adds moisture to eyelashes ✔Makes the primer easy to apply ✔prevents lash breakage ✔Leaves lashes feeingl healthy and nourished To Apply, place brush at the base of the laahes and sweep from root to tip, coating all lashes. Before allowing the primer to dry immediately apply your favourite Mary Kay Mascara to the lashes . #lashprimer  #lashesonfleek  #healthylashes  #beauty  #makeup  #mascara  #lookinggood  #marykay  #marykayuk  #mymklife  #marykayindependentbeautyconsultant  #mymkcustomer  #marykaylashprimer 
Maskara ini mempunyai dua sisi. Satu ciri berus yang sengit yang sesuai hanya untuk menyentuh kening anda. Sisi lain adalah handier. Ia mempunyai sikat yang memisahkan sebatan dan menghilangkan gumpalan hanya selepas aplikasi mascara. Kegemaran saya adalah logam. Anda perlu lebih berhati-hati dengan mereka, tetapi mereka bekerja lebih baik daripada yang plastik murah.
Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. 💄Perunding Kecantikkan MaryKay Layla 0133106789 #marykaymintbliss  #marykaymalaysia  #marykaywangsamaju  #marykaysekitarnya  #marykaylashprimer  #marykayultimatemascara  #marykaywomen  #marykaymalaysia  #marykaylipstick  #bulumatalebat  #wangsamajuseksyen2  #setapakkl  #gombak  #uia  #seremban  #perak  #ipoh  #eyeliner  #testimoni  #marykay 

Kind of a weird "mid-makeup" picture but I wanted to show you how awesome this eyelash Primer is! It sets you up for smooth mascara application and adds a TON of length and volume to your lashes. This is one of those products have had on my desk forever and never used. Why??!!!!! ... #marykaylashprimer  #biglashes  #whitelashes  #lashboost  #marykay  #makeupartist  #mua 
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. 💄Perunding Kecantikkan MaryKay Layla 0133106789 #marykaymintbliss  #marykaymalaysia  #marykaywangsamaju  #marykaysekitarnya  #marykaylashprimer  #marykayultimatemascara  #marykaywomen  #marykaymalaysia  #marykaylipstick  #bulumatalebat  #wangsamajuseksyen2  #setapakkl  #gombak  #uia  #seremban  #perak  #ipoh  #eyeliner  #testimoni  #marykay 
Apabila bangun pagi, jika membasuh muka, elakkan dari mencucinya menggunakan sebarang alat pencuci atau mengesat muka dengan sebarang pengesat. Biarkan air itu kering sendiri pada muka. Jika mengambil air sembahyang pun, usahlah dikesat air itu, biarkan ia kering sendiri. Ini berfaedah mengekalkan kecantikan asli wanita, dan rnenjadikan muka bercahaya dan segar kerana pelembap asli muka tidak dibuang.
×