A few of our magic wands! https://www.marykay.com/mlipsey/en-us/products/makeup/eyes/mascara-lashes #marykaycosmetics  #marykayultimatemascara  #marykaylashlovemascara  #marykaylashlovewaterproofmascara  #marykaylashlovelengtheningmascara  #marykaylashintensitymascara  #marykaylashprimer  #marykaylashandbrowbuildingserum  #brows  #lashes  #mascara 
Tidak mengandungi minyak. Sgt sesuai dipakai untuk semua jenis kulit.Merupakan salah satu dr supplement dalam produk Mary Kay kerana selain membersihkan solekan pada wajah, dalam masa yg sama ianya mencuci dan melembap.Mengandungi SILIKON yang berfungsi untuk merawat dan menganjalkan kulit dlm satu sapuan. Ini bermakna Oil Free Make Up Remover ni bukan sekadar pencuci mekap tetapi ianya berfungsi utk merawat wajah dan kulit dari kusam akibat pemakaian mekap yang terlalu lama dan juga selamat digunakan untuk mencuci bibir.Mampu menanggalkan kotoran mekap 'Water Proof' dengan satu cucian shj. Malah ia menanggalkan make up dalam cara yang lembut, ringan dan nyaman pd kulit wajah.
Waktu tidur boleh diketahui dengan cara mengambil suhu badan ibu yang diambil sewaktu bangun dari tidur di waktu pagi. Bagi wanita yang waktu bekerjanya di sebelah malam, maka suhu badan boleh diambil selepas 6 jam tidur secara berterusan. Catatkan suhu badan selama berturut-turut untuk jangkamasa selama 3 bulan. Dengan cara ini anda akan dapat melihat satu bentuk geraf. Daripada geraf berkenaan anda dapat melihat bilakan masa subur anda. Dengan cara ini jantina anak boleh ditentukan, iaitu:
Keadaan ini terjadi kerana di dalam air mani lelaki terkandung berjuta-juta benih yang berbentuk seperti Y dan X, sementara di dalam benih perempuan pula terkandung benih X sahaja. Sekiranya benih lelaki yang berbentuk X bercantum dengan benih perempuan maka ia akan menghasilkan XX iaitu anak perempuan. Manakala benih lelaki yang berbentuk Y apabila bercantum dengan benih perempuan akan menghasilkan XY iaitu anak lelaki.

MARY KAY Lash Primer 8g PRE-ORDER Whatsapp 012-5804012 for the price ♡ Free postage ♡ Free MK cosmetics/skincare samples Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #PS4uMaryKay  #PS4uEye  #PS4uBase  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 
Sebelum pakai Maskara, Kita pakai Lash Primer dulu. Ada byk kelebihannya taw! 😍 . 💕 Berus Dwi-Fungsi direka khas dengan menggabungkan gentian kapas & nilon untuk menyalut dan menyikat bulu mata. 💕 Melentikkan bulu mata & membantu lentikan bulu mata kekal lebih lama. 💕 Menambahkan kelebatan bulu mata & mencipta bulu mata tampak lebih panjang dengan serta merta. 💕 Mengukuh dan merapikan bulu mata. . For more information can contact me now. Just Click wassap link at my bio profile. 😉 . Lia, 0136138224 Mary Kay Beauty Consultant . #marykaymalaysia  #marykaypromotion  #marykayperfume  #marykaycityscape  #marykayforeverdiamond  #marykaythinkingoflove  #marykayoceanperfume  #mkmen  #WaterproofMascara  #marykayeyeliner  #clearProofDeepcleansingcharcoalmask  #OilFreeHydratingGel  #microdermabrasionrefine  #poreminimizer  #firmingeyecream  #botanicaleffectmask  #skincareterbaik  #marykaybotanicaleffect  #marykayskincareterbaik  #ilovemarykay  #botanical  #beauty  #sunprotector  #basicskincare  #beauty  #acne  #selkulitmati  #mask  #marykaylashprimer  #mascara 
Keadaan ini terjadi kerana di dalam air mani lelaki terkandung berjuta-juta benih yang berbentuk seperti Y dan X, sementara di dalam benih perempuan pula terkandung benih X sahaja. Sekiranya benih lelaki yang berbentuk X bercantum dengan benih perempuan maka ia akan menghasilkan XX iaitu anak perempuan. Manakala benih lelaki yang berbentuk Y apabila bercantum dengan benih perempuan akan menghasilkan XY iaitu anak lelaki.
Tahukah anda cara menanggalkan solekan mata merupakan salah satu sebab bulu mata gugur? Ada kalanya anda menggosok atau menyapu kuat pada kelopak mata untuk menanggalkan  solekan pembayang mata, eye liner dan maskara bulu mata tertanggal. Pemakaian maskara yang tebal secara kerap juga akan membuatkan bulu mata menjadi berat dan condong ke bawah dan serta menjejaskan kelentikan bulu mata. Jika tidak menggunakan penanggal mekap yang berkesan, maka inilah kemungkinannya.
LASH PRIMER MARYKAY 💐menambahkn kelebatan mata n mencipta bulu mata yg tampak lebih panjang dgn serta merta. 💐 berus dwi-fungsi direka khas dgn menggabungkn gentian kapas n nilon utk menyalut n menyikat bulu mata. 💐mengukuh n merapikn bulu mata 💐melentikkn bulu mata n membntu lentikn bulu mata kekal lebih lama. . So.. katakn tidak pada bulu mata palsu ☺ Azlina 019-7387865 Beauty Consultant Marykay #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKaykluang  #MaryKayjb  #MaryKaySkincare  #marykaykulai  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Kind of a weird "mid-makeup" picture but I wanted to show you how awesome this eyelash Primer is! It sets you up for smooth mascara application and adds a TON of length and volume to your lashes. This is one of those products have had on my desk forever and never used. Why??!!!!! ... #marykaylashprimer  #biglashes  #whitelashes  #lashboost  #marykay  #makeupartist  #mua 

Ada sesetengah wanita amat bertuah kerana memiliki bulu mata yang cantik dan melentik. Bulu mata lebat membuatkan mata nampak galak dan lebih menawan berbanding wanita yang bulu matanya pendek dan tipis. Bagi wanita yang kurang bulu mata dan sudah berbiasa mengenakan bulu mata palsu, pasti akan terasa janggal melihat wajah tanpa efek bulu mata palsu. Ada kalanya, maskara tidak membantu biarpun menjanjikan efek bulu mata yang panjang serta-merta dengan beberapa lapisan sapuan.
Assalamualaikum..hye semua 😊😊 Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? . . Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau 😡.. Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe 😊😊.. . . . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. 💋❤🌹 . . #mascara  #mascaraprimer  #lash  #lashprimer  #marykay  #marykayprimer  #marykaymascara  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #lashprimermarykay  #marykaymalaysia  #marykayperak  #marykaytanjungmalim  #marykayupsi  #mkizyannadzirah  #bulumatacantik  #bulumatalentik  #bulumatalawa 
Saya tidak menyatakan anda tidak boleh berkawan dengan rakan-rakan yang Tidak Study dan Asyik Bermain. Saya mengharapkan anda tidak mendekati mereka semasa anda berkobar-kobar untuk Study.. Ini kerana anda akan mula di pengaruhi walaupun anda tidak melakukan reaksi untuk bersama mereka. Inilah di katakan kesan PENGARUH BELAJAR. ANDA BOLEH BERKAWAN dengan MEREKA tetapi PILIHLAH MASA SESUAI untuk bersama MEREKA. 
Suka mengembara, cuba resipi baru, buat cross-stitch, masuk muzium – tapi kebanyakannya sempat buat dalam fikiran saja sebab susahnya nak cari masa terluang! Lebih suka memerhati daripada bercakap (penat kan cakap banyak?) dan sangat menghargai seni. Cara jadi wanita bahagia? Jangan peduli apa kata orang. Jika tak penting, masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Jangan biar ia mengganggu emosi dan minda kamu.
MARY KAY Lash Primer 8g PRE-ORDER Whatsapp 012-5804012 for the price ♡ Free postage ♡ Free MK cosmetics/skincare samples Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #PS4uMaryKay  #PS4uEye  #PS4uBase  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 
😘MARY KAY LASH PRIMER😍 . ♡Lapisan primer yang jernih ini memberikan uolls bulu mata yang lebih kuat,tampak lebih lebat apabila diguna bersama Mascara MK. . More info atau ingin membina kerjaya sebagai Perunding Kecantikan? 👇👇👇👇👇 WhatsApp #dottypoaad  017-2262774 . #marykay  #marykaymalaysia  #marykaylashprimer  #lashprimer  #melentikkanbulumata  #memanjangkanbulumata 
MARY KAY Lash Primer 8g PRE-ORDER Whatsapp 012-5804012 for the price ♡ Free postage ♡ Free MK cosmetics/skincare samples Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #PS4uMaryKay  #PS4uEye  #PS4uBase  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Mary Kay Lash Primer🍃 . Lash primer mascara buatkan bulu mata anda lebih panjang & tebal. Semestinya akan kelihatan gojes gitu tau. . . Jom wasap untuk maklumat detail & free consultant. . Ira_Mk Beauty Consultant 0128208625 #cosmetics  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #marykaylashprimermascara  #marykay  #iramk  #muamalaysia  #iramarykay  #ilovemarykay  #marykayproduct  #marykaysegamat  #marykaymysg  #marykaykelantan  #marykayskincare  #kulitsihat  #marykaymalaysia  #marykaybeautyconsultant  #beautyconsultant 
Sekiranya anda seperti kami, anda mungkin menghabiskan banyak masa untuk memanjangkan, memuntahkan, dan menggulung bulu mata anda. Sangat mudah lupa bahawa mereka bukan hanya aksesori-mereka sebenarnya melindungi mata anda dari perengsa seperti debu, peluh, dan juga matahari. Kami meminta ahli kulit dermatologi yang berpangkalan di Minneapolis, Brian Zelickson, MD, seorang profesor dermatologi bersekutu di University of Minnesota, untuk menyampaikan fakta yang mesti diketahui yang akan menjadikan bulu mata anda sihat dan cantik.
×