Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
Anda fikir akan mencari produk kecantikan tanpa kekejaman akan sukar, bukan? Walaupun ia melibatkan beberapa penyelidikan, kami terkejut melihat beberapa jenama arus perdana yang mengelak daripada menguji produk mereka pada teman-teman kecil berbulu kami. Oleh itu, semasa anda mungkin tidak memiliki maskara bebas kekejaman atau dua, bagi anda yang tidak, kami telah mengumpulkan mascaras yang sedap sedap yang sedap untuk mengejar anda. Daripada rumusan yang semulajadi yang mendakwa untuk mempromosikan pertumbuhan kepada tong disesuaikan baru yang menyesuaikan diri dengan sebatan penuh dan / atau lebih panjang, teruskan membaca untuk roundup kami mascaras bebas kekejaman yang terbaik di pasaran.
@anastasiabeverlyhills you killed it with your #softglam  LOVED playing with these colors and can’t wait to try #norvinapalette  . Where did I get my burgundy liner? It’s my shadow! Tip of the day: wet your liner brush with your setting spray and sip it into your shadow and it will make a great eyeliner. #anastasiabeverlyhills  #softglampalette  #browpomade  #makeup  #makeuptips  #makeupartist  #beauty  #muavesmokeyeye  #inlove  #tutorialmakeup  #turorialtuesday  #marykayeyeprimer  #marykayfaceprimer  #marykaymattewearfoundation  #marykaylashprimer  #marykaylashintensitymascara  #marykayconcealer  #morphebrushes  #toofacedsunbunnybronzer  ##benefitcosmeticshoola  #toofacedcandlelightglow  @ultabeauty

Salah satu sikat berus kegemaran saya ialah MAC 214 Short Shader Brush ($ 25.00). Berus MAC adalah mahal, tetapi anda benar-benar tidak boleh salah dengan mereka, dan, jika anda menjaga mereka dengan baik, mereka kekal selama-lamanya. Tetapi jika anda lebih suka sesuatu yang lebih murah, selalu ada E.L.F Essential Smudge Brush ($ 1.00). Ia juga pekerjaan yang hebat.

Ketakutan bersama yang berkaitan dengan kerinting lash adalah bahawa mereka akan menarik sebatan di akarnya. Tetapi apa yang patut anda bimbangkan ialah memecahkannya dengan separuh, yang Zelickson mengatakan adalah kejadian yang lebih biasa. Daripada agresif mengecilkan sebatan anda, denyut pengikat dengan tekanan ringan 10 saat sebelum memohon maskara.


A few of our magic wands! https://www.marykay.com/mlipsey/en-us/products/makeup/eyes/mascara-lashes #marykaycosmetics  #marykayultimatemascara  #marykaylashlovemascara  #marykaylashlovewaterproofmascara  #marykaylashlovelengtheningmascara  #marykaylashintensitymascara  #marykaylashprimer  #marykaylashandbrowbuildingserum  #brows  #lashes  #mascara 
Jika anda benar-benar mahukan bulu mata yang lebih panjang daripada apa yang anda dilahirkan, Zelickson mengesyorkan penyelesaian pertumbuhan seperti Latisse. Mereka menjanjikan sebatan yang lebih panjang, lebih gelap, dan tebal yang lebih panjang daripada sambungan mahal. Dia mencadangkan menggunakannya setiap hari sehingga bulu mata anda adalah panjang yang dikehendaki, dan sekali seminggu sekali untuk mengekalkan rupa lash baru anda. Walau bagaimanapun, sebelum menempah temujanji dengan derma anda untuk mencuba mereka, tahu bahawa dalam kes yang jarang (empat peratus pesakit), mata gatal telah menjadi kesan sampingan yang dilaporkan.
Kurangkan Pengambilan Garam - Jangan makan gelojoh kerana ketika anda menelan terlalu cepat, udara tertahan dalam usus dan membentuk gas yang dapat mengakibatkan penggelembungan perut. Duduk ketika makan dan kunyah makan secara perlahan-lahan. Makanan yang tidak terkunyah menjadi bahagian-bahagian kecil tidak dapat dicerna dengan sempurna yang kemudian menghasilkan banyak gas yang menimbulkan penggelembungan.

Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. ūüíĄ Perunding Kecantikkan MaryKay Maznin 01119706957 #marykaymintbliss¬† #marykaymalaysia¬† #marykaywangsamaju¬† #marykaysekitarnya¬† #marykaylashprimer¬† #marykayultimatemascara¬† #marykaywomen¬† #marykaymalaysia¬† #marykaylipstick¬† #bulumatalebat¬† #wangsamajuseksyen2¬† #setapakkl¬† #gombak¬† #uia¬† #seremban¬† #perak¬† #ipoh¬† #eyeliner¬† #testimoni¬† #marykay¬†
Hai uols... nak bulu mata panjang dan lebat serta sihat?? Shikin ada penyelesaiannya.. ūüĎáūüĎáūüĎá . LASH PRIMER MARYKAY ūüíźmenambahkn kelebatan mata n mencipta bulu mata yg tampak lebih panjang dgn serta merta. ūüíź berus dwi-fungsi direka khas dgn menggabungkn gentian kapas n nilon utk menyalut n menyikat bulu mata. ūüíźmengukuh n merapikn bulu mata ūüíźmelentikkn bulu mata n membntu lentikn bulu mata kekal lebih lama. . So.. katakn tidak pada bulu mata palsu ‚ėļ Shikin 0195818095 Beauty Consultant marykay #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKaySkincare¬† #marykaysabah¬† #MaryKayCosmetics¬† #marykaysarawak¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
My lashes were getting brittle and literally breaking off or snapping in half! But I've been using a facial oil with collagen and today I bought some Mary Kay mascara and mascara primer! Love it! An it was 50% off oooh giiirl! #ballinonabudget #marykaycosmetics #marykaymascara #marykaylashlove #marykaylashprimer #ooohgirl #longlashdivas #mascaramadness #mascaraandcoffeeareagirlsbestfriend #greeneyedgirl #septumpiercing #peircedandproud 
Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when you use lash primer as a basecoat under mascara. Or wear the clear formula alone for a natural look. ‚̧instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes ‚̧lifts lashes and helps them stay curled for longer ‚̧ coats without flaking, yet removes effortlessly ‚̧helps mascara wear for longer Lashes that look long and lush are great but our Mary Kay Scientist wanted more, so they formulated our lash primer with our exclusive complex containning pro vitamin B5 (panthenol) and Phytantriol. This complex ‚úĒadds moisture to eyelashes ‚úĒMakes the primer easy to apply ‚úĒprevents lash breakage ‚úĒLeaves lashes feeingl healthy and nourished To Apply, place brush at the base of the laahes and sweep from root to tip, coating all lashes. Before allowing the primer to dry immediately apply your favourite Mary Kay Mascara to the lashes . #lashprimer¬† #lashesonfleek¬† #healthylashes¬† #beauty¬† #makeup¬† #mascara¬† #lookinggood¬† #marykay¬† #marykayuk¬† #mymklife¬† #marykayindependentbeautyconsultant¬† #mymkcustomer¬† #marykaylashprimer¬†
Saya tidak menyatakan anda tidak boleh berkawan dengan rakan-rakan yang Tidak Study dan Asyik Bermain. Saya mengharapkan anda tidak mendekati mereka semasa anda berkobar-kobar untuk Study.. Ini kerana anda akan mula di pengaruhi walaupun anda tidak melakukan reaksi untuk bersama mereka. Inilah di katakan kesan PENGARUH BELAJAR. ANDA BOLEH BERKAWAN dengan MEREKA tetapi PILIHLAH MASA SESUAI untuk bersama MEREKA. 
Sekiranya anda seperti kami, anda mungkin menghabiskan banyak masa untuk memanjangkan, memuntahkan, dan menggulung bulu mata anda. Sangat mudah lupa bahawa mereka bukan hanya aksesori-mereka sebenarnya melindungi mata anda dari perengsa seperti debu, peluh, dan juga matahari. Kami meminta ahli kulit dermatologi yang berpangkalan di Minneapolis, Brian Zelickson, MD, seorang profesor dermatologi bersekutu di University of Minnesota, untuk menyampaikan fakta yang mesti diketahui yang akan menjadikan bulu mata anda sihat dan cantik.
×