Kami diberitahu masa dan masa lagi untuk mengeluarkan semua solek sebelum tidur. Namun selepas larut malam dan beberapa minuman, kita semua bersalah menyelamatkan tugas ini pagi. Maaf, tetapi ini adalah satu langkah penting untuk tidak pernah melangkau! Ambil semua solek mata anda sebelum tidur, supaya anda boleh mengelakkan bukan sahaja jangkitan mata tetapi juga melompat, sebatan bulu mata. Cuba Pembersih Pembersih Talika Lash untuk pembersih bebas minyak yang mudah menghilangkan solek kalis air dan sekaligus menyikat bulu mata. Pastikan anda tidak menggosok atau mengikat mata anda (datang kepada orang, ia dipanggil pencegahan keriput).
I've had a hard time keeping the eyeliners, mascaras and brow pencils in stock for long so I decided to stock up a bit but again running low on some. I've listened to your requests, so if you need any of the mentioned above, let me know and I can hand deliver, you can pick up or I can ship with ease. Thank you for loving these products, they do speak for themselves. Stop going to the big box stores, support your local small businesses. Thanks for your continued ❤️and support. *Haven't tried before, tell me what look you're going for and I can recommend. Available: -Lash ❤️ lenghtening mascara = 3 -Lash ❤️ mascara = out of stock -Lash Primer = 1 -Ultimate mascara = 1 -Lash Intensity mascara = 1 -Lash ❤️ Waterproof mascara = 1 -MK mechanical eyeliners = 3 black, 2 deep brown, 1 Steely -Liquid eyeliner pen = 3 -Gel eyeliner = 1 -Brow definer pencils = 1 of each (Brunette, classic Blonde, Blonde) -Mechanical Brow liner Blonde to Brown = 1 -Under eye corrector = 1 #marykaymascara  #marykayeyeliners  #marykaylashprimer  #marykayundereyecorrector  #marykaybrowpencils 
Ada sesetengah wanita amat bertuah kerana memiliki bulu mata yang cantik dan melentik. Bulu mata lebat membuatkan mata nampak galak dan lebih menawan berbanding wanita yang bulu matanya pendek dan tipis. Bagi wanita yang kurang bulu mata dan sudah berbiasa mengenakan bulu mata palsu, pasti akan terasa janggal melihat wajah tanpa efek bulu mata palsu. Ada kalanya, maskara tidak membantu biarpun menjanjikan efek bulu mata yang panjang serta-merta dengan beberapa lapisan sapuan.
Ada kala, wanita suka membandingkan diri dengan bekas kekasih teman lelaki – risau sangatlah kamu tak dapat menandinginya daripada banyak segi. Mungkin bekas kekasih si dia mempunyai kelebihan tersendiri. Tetapi kamu kena ingat, ada sebab mengapa mereka tidak bersama lagi. Mungkin dalam senyap-senyap dia suka periksa e-mel atau mesej telefon si dia. Atau mungkin juga memotong kuku kaki dalam kereta tanpa segan silu. Exes are exes for a reason.
. Setiap wanita mesti mahukan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Mary Kay Lash Primer memberikan kelebihan yang ketara kepada maskara dan bulu mata anda! . #marykay  #marykaysabah  #marykaymalaysia  #marykaysipitang  #marykayproduct  #mkbeautyconsultantsipitang  #readystock  #sabahonlineshop  #marykayskincare  #flawlessface  #healthyskin  #kulitlicin  #kulitlembut  #kulitmuda  #marykaylashprimer  #lashprimer 
Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. 💄Perunding Kecantikkan MaryKay Layla 0133106789 #marykaymintbliss  #marykaymalaysia  #marykaywangsamaju  #marykaysekitarnya  #marykaylashprimer  #marykayultimatemascara  #marykaywomen  #marykaymalaysia  #marykaylipstick  #bulumatalebat  #wangsamajuseksyen2  #setapakkl  #gombak  #uia  #seremban  #perak  #ipoh  #eyeliner  #testimoni  #marykay 
##MARYKAYLASHPRIMER  🌹🌹🌹 Menebalkan dan memanjangkan bulu mata Ini dia tips yang mungkin dicari oleh para wanita untuk mendapatkan bulu mata yang tebal dan panjang. Aplikasikan sedikit primer pada bulu mata Anda sebelum menggunakan maskara sebagai ‘base’, baru setelah itu gunakan maskara seperti biasa. Indenpendant consultant beauty http://www.wasap.my/60134099799/SuriawatiBaba I❤❤MARY KAY
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 

Tidak mengandungi minyak. Sgt sesuai dipakai untuk semua jenis kulit.Merupakan salah satu dr supplement dalam produk Mary Kay kerana selain membersihkan solekan pada wajah, dalam masa yg sama ianya mencuci dan melembap.Mengandungi SILIKON yang berfungsi untuk merawat dan menganjalkan kulit dlm satu sapuan. Ini bermakna Oil Free Make Up Remover ni bukan sekadar pencuci mekap tetapi ianya berfungsi utk merawat wajah dan kulit dari kusam akibat pemakaian mekap yang terlalu lama dan juga selamat digunakan untuk mencuci bibir.Mampu menanggalkan kotoran mekap 'Water Proof' dengan satu cucian shj. Malah ia menanggalkan make up dalam cara yang lembut, ringan dan nyaman pd kulit wajah.
🎀 MARY KAY ULTIMATE MASCARA 🎀 . Nak mata tampak lebih besar dan menawan❓😍😍. . Formula eksklusif dengan kesan maksimum untuk memanjang dan melebatkan bulu mata ini memberikan tampilan bulu mata yang tampak lebat, panjang dan lentik untuk rias sepanjang hari. . Love ❤️, FATIN, Beauty Consultant Mary Kay +6014.522.8460 . #ilovemarykay  #marykaybeautyconsultant  #marykaycheras  #marykayproduk  #marykaycosmetics  #eyelashes  #marykaylashprimer  #marykaymascara  #mascara  #lashprimer  #marykayultimate  #marykayultimatemascara  #ultimatemascara  #bigeyes 
Maskara mempunyai keupayaan untuk menarik perhatian mata anda dan membuat bulu mata anda kelihatan cantik. Ia menjadikan mata anda menonjol. Sekiranya terdapat sebarang kesilapan solek, ia juga boleh dielakkan dengan bulu mata yang cantik, gelap, panjang dan bergulung. Jadi di sini saya berkongsi 16 petua maskara hebat yang akan membantu anda mencapai aplikasi terbaik dengan maskara kegemaran anda. 🙂
×