Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
Need longer and fuller lashes???? Well here‚Äôs how in just 3 easy steps!! With the Lash & Brow Building Serum, Lash Primer and Lash Love Lengthening Mascara!!!!! Message me if you need to get your hands on these and grow those lashesūü§óūü§ó . . . #marykay¬† #mymklife¬† #mk¬† #mymarykay¬† #mymarykaylife¬† #marykaycosmetics¬† #marykaymakeup¬† #marykayskincare¬† #marykaylashandbrowbuildingserum¬† #lashandbrowbuildingserum¬† #marykaylashprimer¬† #lashprimer¬† #marykaylashlovelengtheningmascara¬† #lashlovelengtheningmascara¬†
Pencarian untuk maskara terbaik adalah satu prestasi sendiri, belum lagi mencari maskara bebas kekejaman yang terbaik, itulah sebabnya kami lebih gembira apabila kami mendapati pelbagai formula bebas rasa bersalah yang mendakwa untuk memanjangkan, keadaan, menggelembung, menggulung, dan menambahkan kelantangan kepada sebatan seperti persamaan lama kita.
Beyond obsessed with our new Deep-Cleansing Charcoal Mask! My skin has never been healthier and clearer! Since I've started using this mask twice a week I have toned down the amount of makeup I wear through out the day! The perfect solution for a quick 5 minute face is our incredible CC Cream, Lash Primer and Lash Intensity Mascara and a pop of color on your lips! That it! 4 products is all I'm wearing today! ūüėėūüéČūüíěūüíĄūü§≥ #marykay¬† #lovemymk¬† #marykaycharcoalmask¬† #marykaycccream¬† #marykaylashintensitymascara¬† #marykayliquidfoundationbrush¬† #marykaylashprimer¬† #nofilter¬†
Assalamualaikum..hye semua ūüėäūüėä . Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau ūüė°.. . Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe ūüėäūüėä.. . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. ūüíč‚̧ūüĆĻ . #mascara¬† #mascaraprimer¬† #lash¬† #lashprimer¬† #marykay¬† #marykayprimer¬† #marykaymascara¬† #mascaramarykay¬† #marykaylashprimer¬† #lashprimermarykay¬† #marykaymalaysia¬† #marykayperak¬† #marykaytanjungmalim¬† #marykayupsi¬† #mkizyannadzirah¬† #bulumatacantik¬† #bulumatalentik¬† #bulumatalawa¬†
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.
Komponen yang sama yang membuat maskara kalis air melakukan tugasnya boleh melakukan nombor pada garis lash anda. Walaupun bulu mata direka bentuk untuk membersihkan kerengsaan, mereka tidak pasti apa yang harus dilakukan apabila disalut dengan agen penahan air seperti copolyol dimetilik dan silikon. Penolakan bahan-bahan tersebut boleh menyebabkan reaksi alergi yang gatal, berair. Cari formula lebih semula jadi yang bebas daripada bahan pengawet atau wangian untuk menjaga mata gatal-gatal, kata Zelickson.
Beauty Tip Tuesday!ūüíčūüíĄ Curl lashes, then apply Mary Kay Lash Primer, placing it as close to base of lash line as possible. Gently wiggle the brush back and forth up to the tip of the lashes to get an even coat on entire lash. Next, using the tip of the brush, apply a little mascara for intense flawless lashes! ūüíüūüíč #lovemymklife¬† #beautytiptuesday¬† #flawlesslashes¬† #marykaylashprimer¬†
Jika anda benar-benar mahukan bulu mata yang lebih panjang daripada apa yang anda dilahirkan, Zelickson mengesyorkan penyelesaian pertumbuhan seperti Latisse. Mereka menjanjikan sebatan yang lebih panjang, lebih gelap, dan tebal yang lebih panjang daripada sambungan mahal. Dia mencadangkan menggunakannya setiap hari sehingga bulu mata anda adalah panjang yang dikehendaki, dan sekali seminggu sekali untuk mengekalkan rupa lash baru anda. Walau bagaimanapun, sebelum menempah temujanji dengan derma anda untuk mencuba mereka, tahu bahawa dalam kes yang jarang (empat peratus pesakit), mata gatal telah menjadi kesan sampingan yang dilaporkan.
Bulu mata bulu diperbuat daripada komponen yang sama seperti rambut-dan sama seperti rambut anda menjadi kotor, jadi lakukan bulu mata anda. Melindungi mata anda boleh menjadi kerja kotor, menyebabkan pembentukan habuk, peluh, dan maskara. Untuk membersihkan lembut, tekan memampatkan hangat ke penutup sebelum mencuci bulu mata dengan syampu bayi, mencadangkan Zelickson.
×