Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. ūüíĄPerunding Kecantikkan MaryKay Layla 0133106789 #marykaymintbliss¬† #marykaymalaysia¬† #marykaywangsamaju¬† #marykaysekitarnya¬† #marykaylashprimer¬† #marykayultimatemascara¬† #marykaywomen¬† #marykaymalaysia¬† #marykaylipstick¬† #bulumatalebat¬† #wangsamajuseksyen2¬† #setapakkl¬† #gombak¬† #uia¬† #seremban¬† #perak¬† #ipoh¬† #eyeliner¬† #testimoni¬† #marykay¬†
Sekarang ramai pelajar yang suka mengulangkaji dengan pelbagai alatan-alatan teknologi dan ia menjadi satu SINDROM yang membawa kepada hilangnya Fokus Study. Saya tidak menghalang penggunaan alatan seperti ini di dalam mengulangkaji kerana ia juga boleh di jadikan suatu cara untuk menghilangkan perasaan BORING,JEMU,TERTEKAN dan sebagainya. Yang saya ingin tekankan KURANGKAN dan MINIMAKAN penggunaannya. Contoh apabila handset di tangan.. mulalah menekan SMS dan ketawa sorang diri.. Akhirnya melebihkan kepada bersembang melalui SMS. Apa yang terjadi? FOKUS hilang...

Sinds 1913, de wereldberoemde Italiaanse firma Prada behaagt miljoenen vrouwen van de mode over de hele wereld met prachtige tassen gemaakt van de meest exotische huidtypes. Tot op heden, parallel met de toename van het aantal fabrieken en merk boetieks, het aantal "bereid" om modieuze vrouwen te verkopen voor veel geld de gebruikelijke goedkope nep populaire merk. Redenerend over hoe de echte tas van Prada te onderscheiden en niet het slachtoffer van oplichting te worden, is het belangrijk om enkele nuances te onthouden die helpen om geld niet weg te gooien.
If someone tells you that your lashes are too big, stop talking to them! You don‚Äôt need that kind of negativity in your life ūüôĆ‚ėēÔłŹ ūüíē ūüėā #monday¬† #mondays¬† #coffee¬† #mascara¬† #marykaymascara¬† #marykaylashintensity¬† #marykaylashprimer¬† #marykaylashlove¬† #marykaylashintensitymascara¬† #marykaylashlovemascara¬† #marykaylashes¬† #marykaylashserum¬† #marykaylashserumworks¬† #lashes¬† #makeup¬† #makeupjunkie¬† #makeuplover¬† #marykayjcaligiuri¬† #productjunkie¬† #love¬† #lovemyjob¬† #lovemarykay¬† #ilovetheseproducts¬†
Coat bulu mata dengan Vaseline setiap malam sebelum tidur. Formula sutera ini akan melembapkan sebatan yang kering, rapuh, yang membolehkan bulu mata yang lebih baru menjadi lebih kuat dan pada gilirannya, mencegah pecahnya masa depan. Ini rawatan yang cekap kos boleh digunakan dengan jari, atau dengan tongkat maskara yang bersih dan tidak digunakan setiap malam (hanya satu lapisan diperlukan!).
Pernahkah anda melihat sekumpulan semut yang melata di merata tempat? Perhatikan bagaimana mereka bekerjasama mengangkat cebisan makanan, manisan atau sebagainya. Apabila kita kacau semut yang banyak itu, kita tiup-tiup mereka, akan bertempiaran larilah  ke sana sini. Kemudian tidak lama kemudian, kita akan lihat semut akan kembali membuat kumpulan yang sama seperti tadi, sama-sama lagi melakukan kerja yang sama. Hanya ajalnya sahaja yang memisahkan tindakan mereka itu.
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.
Sekarang ramai pelajar yang suka mengulangkaji dengan pelbagai alatan-alatan teknologi dan ia menjadi satu SINDROM yang membawa kepada hilangnya Fokus Study. Saya tidak menghalang penggunaan alatan seperti ini di dalam mengulangkaji kerana ia juga boleh di jadikan suatu cara untuk menghilangkan perasaan BORING,JEMU,TERTEKAN dan sebagainya. Yang saya ingin tekankan KURANGKAN dan MINIMAKAN penggunaannya. Contoh apabila handset di tangan.. mulalah menekan SMS dan ketawa sorang diri.. Akhirnya melebihkan kepada bersembang melalui SMS. Apa yang terjadi? FOKUS hilang...
Keadaan ini terjadi kerana di dalam air mani lelaki terkandung berjuta-juta benih yang berbentuk seperti Y dan X, sementara di dalam benih perempuan pula terkandung benih X sahaja. Sekiranya benih lelaki yang berbentuk X bercantum dengan benih perempuan maka ia akan menghasilkan XX iaitu anak perempuan. Manakala benih lelaki yang berbentuk Y apabila bercantum dengan benih perempuan akan menghasilkan XY iaitu anak lelaki.
Saya tidak menyatakan anda tidak boleh berkawan dengan rakan-rakan yang Tidak Study dan Asyik Bermain. Saya mengharapkan anda tidak mendekati mereka semasa anda berkobar-kobar untuk Study.. Ini kerana anda akan mula di pengaruhi walaupun anda tidak melakukan reaksi untuk bersama mereka. Inilah di katakan kesan PENGARUH BELAJAR. ANDA BOLEH BERKAWAN dengan MEREKA tetapi PILIHLAH MASA SESUAI untuk bersama MEREKA. 
Tingkatkan aktiviti fizikal anda. Latih diri berjalan sekurang-kurangnya 400 meter sehari. Anda tidak semestinya perlu pergi ke gym atau berjogging di padang permainan. Objektif utama adalah untuk membakar lebih banyak kalori. Lakukan aktiviti seperti park kereta anda lebih jauh dari destinasi yang      hendak dituju dan pilih untuk menggunakan tangga daripada menggunakan lif.
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
Kurangkan Pengambilan Garam - Jangan makan gelojoh kerana ketika anda menelan terlalu cepat, udara tertahan dalam usus dan membentuk gas yang dapat mengakibatkan penggelembungan perut. Duduk ketika makan dan kunyah makan secara perlahan-lahan. Makanan yang tidak terkunyah menjadi bahagian-bahagian kecil tidak dapat dicerna dengan sempurna yang kemudian menghasilkan banyak gas yang menimbulkan penggelembungan.
Kami diberitahu masa dan masa lagi untuk mengeluarkan semua solek sebelum tidur. Namun selepas larut malam dan beberapa minuman, kita semua bersalah menyelamatkan tugas ini pagi. Maaf, tetapi ini adalah satu langkah penting untuk tidak pernah melangkau! Ambil semua solek mata anda sebelum tidur, supaya anda boleh mengelakkan bukan sahaja jangkitan mata tetapi juga melompat, sebatan bulu mata. Cuba Pembersih Pembersih Talika Lash untuk pembersih bebas minyak yang mudah menghilangkan solek kalis air dan sekaligus menyikat bulu mata. Pastikan anda tidak menggosok atau mengikat mata anda (datang kepada orang, ia dipanggil pencegahan keriput).
×