Suka mengembara, cuba resipi baru, buat cross-stitch, masuk muzium – tapi kebanyakannya sempat buat dalam fikiran saja sebab susahnya nak cari masa terluang! Lebih suka memerhati daripada bercakap (penat kan cakap banyak?) dan sangat menghargai seni. Cara jadi wanita bahagia? Jangan peduli apa kata orang. Jika tak penting, masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Jangan biar ia mengganggu emosi dan minda kamu.


Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when you use lash primer as a basecoat under mascara. Or wear the clear formula alone for a natural look. ❤instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes ❤lifts lashes and helps them stay curled for longer ❤ coats without flaking, yet removes effortlessly ❤helps mascara wear for longer Lashes that look long and lush are great but our Mary Kay Scientist wanted more, so they formulated our lash primer with our exclusive complex containning pro vitamin B5 (panthenol) and Phytantriol. This complex ✔adds moisture to eyelashes ✔Makes the primer easy to apply ✔prevents lash breakage ✔Leaves lashes feeingl healthy and nourished To Apply, place brush at the base of the laahes and sweep from root to tip, coating all lashes. Before allowing the primer to dry immediately apply your favourite Mary Kay Mascara to the lashes . #lashprimer  #lashesonfleek  #healthylashes  #beauty  #makeup  #mascara  #lookinggood  #marykay  #marykayuk  #mymklife  #marykayindependentbeautyconsultant  #mymkcustomer  #marykaylashprimer 
Ini adalah berus eyeshadow kegemaran saya. Mengapa? Ia begitu serba boleh! Anda boleh melakukan apa sahaja dengannya. Terima kasih kepada bulu yang tebal dan runcing, ia berfungsi dengan baik untuk memakai eyeshadows di seluruh tudung. Anda boleh menggunakannya untuk menendang eyeshadows pada tudung untuk melihat yang sengit, atau menyapu mereka pada browbone untuk mencuci warna. Dalam secubit, anda juga boleh menggunakannya untuk menggabungkan eyeshadows dalam lipatan.
Assalamualaikum..hye semua 😊😊 . Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau 😡.. . Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe 😊😊.. . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. 💋❤🌹 . #mascara  #mascaraprimer  #lash  #lashprimer  #marykay  #marykayprimer  #marykaymascara  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #lashprimermarykay  #marykaymalaysia  #marykayperak  #marykaytanjungmalim  #marykayupsi  #mkizyannadzirah  #bulumatacantik  #bulumatalentik  #bulumatalawa 
#farsali  #unicornessence  #hudabeautyrosegoldpalette  #colourpop  #lipprimer  #kyliecosmetics  #maryjok  #marykay  #mymarykaylife  #marykayfoundation  #marykaylashprimer  #abh  #abhilluminator  #rivierailluminator  #marykaytranslucentloosepowder  #marykayskindinaviasettingspray  #marykayskincare  #katvondtattooliner  #katvondshadeandlight  #lipsticklover  #tarte  #maccosmetics  #paintpotchilledonice  #eastermakeup  #easter  #nofilter  #browngirlmakeup  #livingwithRA  #puffyface 
#Bedhead  & #makeup  #flossin  #nofilter 💥 💄 #redmio  #marykaymattelipstick  #LashIntensity  #Mascara  ☆One Coat ~ I don't need falsies with this stuff 👌 . . . @casandradoesmarykay #marykaymattefoundation  #marykaycccream  #perfectingconcealer  DeepIvory #Thebest  #mymk  #makeupjunkie  #art  #redlipstick  #bestlipstickever  #betterthanchanel  #marykaylashprimer 
Anda fikir akan mencari produk kecantikan tanpa kekejaman akan sukar, bukan? Walaupun ia melibatkan beberapa penyelidikan, kami terkejut melihat beberapa jenama arus perdana yang mengelak daripada menguji produk mereka pada teman-teman kecil berbulu kami. Oleh itu, semasa anda mungkin tidak memiliki maskara bebas kekejaman atau dua, bagi anda yang tidak, kami telah mengumpulkan mascaras yang sedap sedap yang sedap untuk mengejar anda. Daripada rumusan yang semulajadi yang mendakwa untuk mempromosikan pertumbuhan kepada tong disesuaikan baru yang menyesuaikan diri dengan sebatan penuh dan / atau lebih panjang, teruskan membaca untuk roundup kami mascaras bebas kekejaman yang terbaik di pasaran.

#farsali  #unicornessence  #hudabeautyrosegoldpalette  #colourpop  #lipprimer  #kyliecosmetics  #maryjok  #marykay  #mymarykaylife  #marykayfoundation  #marykaylashprimer  #abh  #abhilluminator  #rivierailluminator  #marykaytranslucentloosepowder  #marykayskindinaviasettingspray  #marykayskincare  #katvondtattooliner  #katvondshadeandlight  #lipsticklover  #tarte  #maccosmetics  #paintpotchilledonice  #eastermakeup  #easter  #nofilter  #browngirlmakeup  #livingwithRA  #puffyface 
🎀 MARY KAY LASH LOVE WATERPROOF MASCARA 🎀 . Mentakrif dan melebatkan bulu mata dengan formula kalis air . Kne hujan pun steady lagi gurl 💁🏻 . Love ❤️, FATIN, Beauty Consultant Mary Kay +6014.522.8460 . #ilovemarykay  #marykaybeautyconsultant  #marykaycheras  #marykayproduk  #marykaycosmetics  #eyelashes  #marykaylashprimer  #marykaymascara  #mascara  #lashprimer  #marykayultimate  #marykayultimatemascara  #ultimatemascara  #bigeyes 
LASH PRIMER MARYKAY 💐menambahkn kelebatan mata n mencipta bulu mata yg tampak lebih panjang dgn serta merta. 💐 berus dwi-fungsi direka khas dgn menggabungkn gentian kapas n nilon utk menyalut n menyikat bulu mata. 💐mengukuh n merapikn bulu mata 💐melentikkn bulu mata n membntu lentikn bulu mata kekal lebih lama. . So.. katakn tidak pada bulu mata palsu ☺ Azlina 019-7387865 Beauty Consultant Marykay #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKaykluang  #MaryKayjb  #MaryKaySkincare  #marykaykulai  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Check out my wing!!! I still need some practice, but the brush on this liquid eyeliner makes it easy to get the look I want. *****Also this..... I'm currently rocking 2 bald spots on my left eye from eyelashes falling out.....awesome😑 The lash primer has helped to add fullness where I need it and lengthen what I already have. I am also one that has flakes and smudges at the end of the day from my mascara, but the lash primer wins again! #marykayliquideyeliner  #marykaylashprimer  #myfirstMKduckface  🐥
Ada kala, wanita suka membandingkan diri dengan bekas kekasih teman lelaki – risau sangatlah kamu tak dapat menandinginya daripada banyak segi. Mungkin bekas kekasih si dia mempunyai kelebihan tersendiri. Tetapi kamu kena ingat, ada sebab mengapa mereka tidak bersama lagi. Mungkin dalam senyap-senyap dia suka periksa e-mel atau mesej telefon si dia. Atau mungkin juga memotong kuku kaki dalam kereta tanpa segan silu. Exes are exes for a reason.

😘MARY KAY LASH PRIMER😍 . ♡Lapisan primer yang jernih ini memberikan uolls bulu mata yang lebih kuat,tampak lebih lebat apabila diguna bersama Mascara MK. . More info atau ingin membina kerjaya sebagai Perunding Kecantikan? 👇👇👇👇👇 WhatsApp #dottypoaad  017-2262774 . #marykay  #marykaymalaysia  #marykaylashprimer  #lashprimer  #melentikkanbulumata  #memanjangkanbulumata 
Ini maskara bebas kejam juga berlaku 74% semulajadi. Terbuat dari oak ubi kayu dan polysaccharides semulajadi, lelasan berkrim ini dibina untuk liputan gelap bagus yang berlangsung sepanjang hari. Walaupun berus mungkin sedikit menakutkan, jangan mengetuknya sehingga anda mencuba, sebagai pengguna Sephora, Bh23 mengatakan ia "memberikan [jumlahnya] dan pemisahan bulu mata."
Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when you use lash primer as a basecoat under mascara. Or wear the clear formula alone for a natural look. ❤instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes ❤lifts lashes and helps them stay curled for longer ❤ coats without flaking, yet removes effortlessly ❤helps mascara wear for longer Lashes that look long and lush are great but our Mary Kay Scientist wanted more, so they formulated our lash primer with our exclusive complex containning pro vitamin B5 (panthenol) and Phytantriol. This complex ✔adds moisture to eyelashes ✔Makes the primer easy to apply ✔prevents lash breakage ✔Leaves lashes feeingl healthy and nourished To Apply, place brush at the base of the laahes and sweep from root to tip, coating all lashes. Before allowing the primer to dry immediately apply your favourite Mary Kay Mascara to the lashes . #lashprimer  #lashesonfleek  #healthylashes  #beauty  #makeup  #mascara  #lookinggood  #marykay  #marykayuk  #mymklife  #marykayindependentbeautyconsultant  #mymkcustomer  #marykaylashprimer 
Salah satu sikat berus kegemaran saya ialah MAC 214 Short Shader Brush ($ 25.00). Berus MAC adalah mahal, tetapi anda benar-benar tidak boleh salah dengan mereka, dan, jika anda menjaga mereka dengan baik, mereka kekal selama-lamanya. Tetapi jika anda lebih suka sesuatu yang lebih murah, selalu ada E.L.F Essential Smudge Brush ($ 1.00). Ia juga pekerjaan yang hebat.

Salah satu sikat berus kegemaran saya ialah MAC 214 Short Shader Brush ($ 25.00). Berus MAC adalah mahal, tetapi anda benar-benar tidak boleh salah dengan mereka, dan, jika anda menjaga mereka dengan baik, mereka kekal selama-lamanya. Tetapi jika anda lebih suka sesuatu yang lebih murah, selalu ada E.L.F Essential Smudge Brush ($ 1.00). Ia juga pekerjaan yang hebat.


Menghilangkan Bau Badan - Potongkan limau kasturi dan buangkan bijinya. Kemudian makanlah kulit limau kasturi itu bersama airnya. Amalkan selalu. Badan Ringan Dan Bertenaga Minum air rebusan serai dan halia (yg dititik), kulit kayu manis dan lada hitam. Jika kita meminum air rebusan ini pagi dan malam insyaAllah badan akan menjadi ringan dan bertenaga. Selain itu utk meningkat tenaga wanita, amalkan pengambilan 4 biji telur mentah sehari.
Menghilangkan Bau Badan - Potongkan limau kasturi dan buangkan bijinya. Kemudian makanlah kulit limau kasturi itu bersama airnya. Amalkan selalu. Badan Ringan Dan Bertenaga Minum air rebusan serai dan halia (yg dititik), kulit kayu manis dan lada hitam. Jika kita meminum air rebusan ini pagi dan malam insyaAllah badan akan menjadi ringan dan bertenaga. Selain itu utk meningkat tenaga wanita, amalkan pengambilan 4 biji telur mentah sehari.
I've had a hard time keeping the eyeliners, mascaras and brow pencils in stock for long so I decided to stock up a bit but again running low on some. I've listened to your requests, so if you need any of the mentioned above, let me know and I can hand deliver, you can pick up or I can ship with ease. Thank you for loving these products, they do speak for themselves. Stop going to the big box stores, support your local small businesses. Thanks for your continued ❤️and support. *Haven't tried before, tell me what look you're going for and I can recommend. Available: -Lash ❤️ lenghtening mascara = 3 -Lash ❤️ mascara = out of stock -Lash Primer = 1 -Ultimate mascara = 1 -Lash Intensity mascara = 1 -Lash ❤️ Waterproof mascara = 1 -MK mechanical eyeliners = 3 black, 2 deep brown, 1 Steely -Liquid eyeliner pen = 3 -Gel eyeliner = 1 -Brow definer pencils = 1 of each (Brunette, classic Blonde, Blonde) -Mechanical Brow liner Blonde to Brown = 1 -Under eye corrector = 1 #marykaymascara  #marykayeyeliners  #marykaylashprimer  #marykayundereyecorrector  #marykaybrowpencils 
What if you could give your mascara a little boost?  More length.  More volume.  You can! NEW! Mary Kay Lash Primer, delivers a clear advantage for your mascara and your lashes. The Benefits are clear: Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes. Strengthens and helps condition lashes. Lifts lashes and helps them stay curled longer. Coats without flaking, yet easy to remove. Helps mascara glide on, resist flaking and smudging, last longer. #mkbcadleen  #perfecteyelash  #ilovemarykay  #marykaylashprimer 

Menegangkan Kulit Muka - Ambil tepung ubi kayu dan mentimun. Timun itu hendaklah disagat atau dihancurkan terlebih dahulu. Kemudian campurkan kedua-duanya dengan air sedikit. Kacau rata dan jangan terlalu cair. Seterusnya, sapukan ke muka dan biarkan ia kering. Kemudian basuh. Dengan cara ini ia dapat menegangkan kulit muka serta menampakkan keputihan di muka.


Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Sekarang ramai pelajar yang suka mengulangkaji dengan pelbagai alatan-alatan teknologi dan ia menjadi satu SINDROM yang membawa kepada hilangnya Fokus Study. Saya tidak menghalang penggunaan alatan seperti ini di dalam mengulangkaji kerana ia juga boleh di jadikan suatu cara untuk menghilangkan perasaan BORING,JEMU,TERTEKAN dan sebagainya. Yang saya ingin tekankan KURANGKAN dan MINIMAKAN penggunaannya. Contoh apabila handset di tangan.. mulalah menekan SMS dan ketawa sorang diri.. Akhirnya melebihkan kepada bersembang melalui SMS. Apa yang terjadi? FOKUS hilang...
×