Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. ūüíĄPerunding Kecantikkan MaryKay Layla 0133106789 #marykaymintbliss¬† #marykaymalaysia¬† #marykaywangsamaju¬† #marykaysekitarnya¬† #marykaylashprimer¬† #marykayultimatemascara¬† #marykaywomen¬† #marykaymalaysia¬† #marykaylipstick¬† #bulumatalebat¬† #wangsamajuseksyen2¬† #setapakkl¬† #gombak¬† #uia¬† #seremban¬† #perak¬† #ipoh¬† #eyeliner¬† #testimoni¬† #marykay¬†
Intern onderdeel van het accessoire. Op de bekleding van het product moet een metalen plaat-logo. Bovendien moeten de hoeken afgerond zijn (in vervalsingen zijn ze scherp). De kleur van het glazuur en de randen van de rand van de plaat moeten dezelfde kleur hebben als de hele zak. Het is ook belangrijk om te vermelden dat de tong van het slot van de binnenzak altijd een metalen opschrift Prada Milano heeft.

ūüéÄ MARY KAY ULTIMATE MASCARA ūüéÄ . Nak mata tampak lebih besar dan menawan‚Ěďūüėćūüėć. . Formula eksklusif dengan kesan maksimum untuk memanjang dan melebatkan bulu mata ini memberikan tampilan bulu mata yang tampak lebat, panjang dan lentik untuk rias sepanjang hari. . Love ‚̧ԳŹ, FATIN, Beauty Consultant Mary Kay +6014.522.8460 . #ilovemarykay¬† #marykaybeautyconsultant¬† #marykaycheras¬† #marykayproduk¬† #marykaycosmetics¬† #eyelashes¬† #marykaylashprimer¬† #marykaymascara¬† #mascara¬† #lashprimer¬† #marykayultimate¬† #marykayultimatemascara¬† #ultimatemascara¬† #bigeyes¬†
ūüéÄ MARY KAY ULTIMATE MASCARA ūüéÄ . Nak mata tampak lebih besar dan menawan‚Ěďūüėćūüėć. . Formula eksklusif dengan kesan maksimum untuk memanjang dan melebatkan bulu mata ini memberikan tampilan bulu mata yang tampak lebat, panjang dan lentik untuk rias sepanjang hari. . Love ‚̧ԳŹ, FATIN, Beauty Consultant Mary Kay +6014.522.8460 . #ilovemarykay¬† #marykaybeautyconsultant¬† #marykaycheras¬† #marykayproduk¬† #marykaycosmetics¬† #eyelashes¬† #marykaylashprimer¬† #marykaymascara¬† #mascara¬† #lashprimer¬† #marykayultimate¬† #marykayultimatemascara¬† #ultimatemascara¬† #bigeyes¬†
Ketakutan bersama yang berkaitan dengan kerinting lash adalah bahawa mereka akan menarik sebatan di akarnya. Tetapi apa yang patut anda bimbangkan ialah memecahkannya dengan separuh, yang Zelickson mengatakan adalah kejadian yang lebih biasa. Daripada agresif mengecilkan sebatan anda, denyut pengikat dengan tekanan ringan 10 saat sebelum memohon maskara.
×