Kami diberitahu masa dan masa lagi untuk mengeluarkan semua solek sebelum tidur. Namun selepas larut malam dan beberapa minuman, kita semua bersalah menyelamatkan tugas ini pagi. Maaf, tetapi ini adalah satu langkah penting untuk tidak pernah melangkau! Ambil semua solek mata anda sebelum tidur, supaya anda boleh mengelakkan bukan sahaja jangkitan mata tetapi juga melompat, sebatan bulu mata. Cuba Pembersih Pembersih Talika Lash untuk pembersih bebas minyak yang mudah menghilangkan solek kalis air dan sekaligus menyikat bulu mata. Pastikan anda tidak menggosok atau mengikat mata anda (datang kepada orang, ia dipanggil pencegahan keriput).
Hindari Sembelit - Sembelit didefinisikan sebagai memiliki lebih sedikit dari tiga kali buang air besar dalam seminggu atau jika terlibat ketegangan. Akibatnya perut terasa bertambah besar. Untuk merangsang isi perut, tingkatkan pengambilan serat dari buah-buahan dan sayuran, amalkan secara berterusan untuk menghindari fermentasi dan pengeluaran gas yang berlebihan.
Komponen yang sama yang membuat maskara kalis air melakukan tugasnya boleh melakukan nombor pada garis lash anda. Walaupun bulu mata direka bentuk untuk membersihkan kerengsaan, mereka tidak pasti apa yang harus dilakukan apabila disalut dengan agen penahan air seperti copolyol dimetilik dan silikon. Penolakan bahan-bahan tersebut boleh menyebabkan reaksi alergi yang gatal, berair. Cari formula lebih semula jadi yang bebas daripada bahan pengawet atau wangian untuk menjaga mata gatal-gatal, kata Zelickson.

Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†

Beauty Tip Tuesday!ūüíčūüíĄ Curl lashes, then apply Mary Kay Lash Primer, placing it as close to base of lash line as possible. Gently wiggle the brush back and forth up to the tip of the lashes to get an even coat on entire lash. Next, using the tip of the brush, apply a little mascara for intense flawless lashes! ūüíüūüíč #lovemymklife¬† #beautytiptuesday¬† #flawlesslashes¬† #marykaylashprimer¬†
Ia mungkin kelihatan seperti impian setiap gadis untuk mempunyai sebatan panjang, tetapi mungkin untuk bulu mata anda terlalu panjang; ia boleh menjadi menyakitkan dan menyusahkan. Hormon yang sangat aktif (yang sama yang boleh menyebabkan unibrows!) Kadang-kadang menyebabkan bulu mata berkembang menjadi panjang keterlaluan. Sekiranya bulu mata anda perlu dipotong, anda boleh DIY-tetapi Zelickson mengesyorkan melihat artis solek profesional untuk kali pertama mempelajari tali. Kemudian, investasikan dalam sepasang gunting iris untuk mengekalkan anda.

I've had a hard time keeping the eyeliners, mascaras and brow pencils in stock for long so I decided to stock up a bit but again running low on some. I've listened to your requests, so if you need any of the mentioned above, let me know and I can hand deliver, you can pick up or I can ship with ease. Thank you for loving these products, they do speak for themselves. Stop going to the big box stores, support your local small businesses. Thanks for your continued ‚̧ԳŹand support. *Haven't tried before, tell me what look you're going for and I can recommend. Available: -Lash ‚̧ԳŹ lenghtening mascara = 3 -Lash ‚̧ԳŹ mascara = out of stock -Lash Primer = 1 -Ultimate mascara = 1 -Lash Intensity mascara = 1 -Lash ‚̧ԳŹ Waterproof mascara = 1 -MK mechanical eyeliners = 3 black, 2 deep brown, 1 Steely -Liquid eyeliner pen = 3 -Gel eyeliner = 1 -Brow definer pencils = 1 of each (Brunette, classic Blonde, Blonde) -Mechanical Brow liner Blonde to Brown = 1 -Under eye corrector = 1 #marykaymascara¬† #marykayeyeliners¬† #marykaylashprimer¬† #marykayundereyecorrector¬† #marykaybrowpencils¬†

♡ #Freepostage  ♡ #Pospercuma  ♡ #FreeMarykay  cosmetics/skincare samples Hanah 0193707155 Mary Kay Sales Director MARY KAY Lash Primer 8g Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #marykayhanah  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 


Kind of a weird "mid-makeup" picture but I wanted to show you how awesome this eyelash Primer is! It sets you up for smooth mascara application and adds a TON of length and volume to your lashes. This is one of those products have had on my desk forever and never used. Why??!!!!! ... #marykaylashprimer  #biglashes  #whitelashes  #lashboost  #marykay  #makeupartist  #mua 

Kind of a weird "mid-makeup" picture but I wanted to show you how awesome this eyelash Primer is! It sets you up for smooth mascara application and adds a TON of length and volume to your lashes. This is one of those products have had on my desk forever and never used. Why??!!!!! ... #marykaylashprimer  #biglashes  #whitelashes  #lashboost  #marykay  #makeupartist  #mua 
Best kept secret to having amazing lashes. PRIME PRIME PRIME! Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara. Or wear the clear formula alone for a natural look. Are you ready to take your lashes to the next level? ūüôĆūüŹĽ . . . . . #marykaylashprimer¬† #pinkcaddy¬† #repost¬† #conditions¬† #lashesonfleek¬† #nextlevel¬† #bossbabe¬† #stonyplain¬† #mymklife¬†
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.
Need longer and fuller lashes???? Well here‚Äôs how in just 3 easy steps!! With the Lash & Brow Building Serum, Lash Primer and Lash Love Lengthening Mascara!!!!! Message me if you need to get your hands on these and grow those lashesūü§óūü§ó . . . #marykay¬† #mymklife¬† #mk¬† #mymarykay¬† #mymarykaylife¬† #marykaycosmetics¬† #marykaymakeup¬† #marykayskincare¬† #marykaylashandbrowbuildingserum¬† #lashandbrowbuildingserum¬† #marykaylashprimer¬† #lashprimer¬† #marykaylashlovelengtheningmascara¬† #lashlovelengtheningmascara¬†
My lashes were getting brittle and literally breaking off or snapping in half! But I've been using a facial oil with collagen and today I bought some Mary Kay mascara and mascara primer! Love it! An it was 50% off oooh giiirl! #ballinonabudget #marykaycosmetics #marykaymascara #marykaylashlove #marykaylashprimer #ooohgirl #longlashdivas #mascaramadness #mascaraandcoffeeareagirlsbestfriend #greeneyedgirl #septumpiercing #peircedandproud 
Tingkatkan aktiviti fizikal anda. Latih diri berjalan sekurang-kurangnya 400 meter sehari. Anda tidak semestinya perlu pergi ke gym atau berjogging di padang permainan. Objektif utama adalah untuk membakar lebih banyak kalori. Lakukan aktiviti seperti park kereta anda lebih jauh dari destinasi yang      hendak dituju dan pilih untuk menggunakan tangga daripada menggunakan lif.
Tidak mengandungi minyak. Sgt sesuai dipakai untuk semua jenis kulit.Merupakan salah satu dr supplement dalam produk Mary Kay kerana selain membersihkan solekan pada wajah, dalam masa yg sama ianya mencuci dan melembap.Mengandungi SILIKON yang berfungsi untuk merawat dan menganjalkan kulit dlm satu sapuan. Ini bermakna Oil Free Make Up Remover ni bukan sekadar pencuci mekap tetapi ianya berfungsi utk merawat wajah dan kulit dari kusam akibat pemakaian mekap yang terlalu lama dan juga selamat digunakan untuk mencuci bibir.Mampu menanggalkan kotoran mekap 'Water Proof' dengan satu cucian shj. Malah ia menanggalkan make up dalam cara yang lembut, ringan dan nyaman pd kulit wajah.
×