Waktu tidur boleh diketahui dengan cara mengambil suhu badan ibu yang diambil sewaktu bangun dari tidur di waktu pagi. Bagi wanita yang waktu bekerjanya di sebelah malam, maka suhu badan boleh diambil selepas 6 jam tidur secara berterusan. Catatkan suhu badan selama berturut-turut untuk jangkamasa selama 3 bulan. Dengan cara ini anda akan dapat melihat satu bentuk geraf. Daripada geraf berkenaan anda dapat melihat bilakan masa subur anda. Dengan cara ini jantina anak boleh ditentukan, iaitu:
@anastasiabeverlyhills you killed it with your #softglam  LOVED playing with these colors and can’t wait to try #norvinapalette  . Where did I get my burgundy liner? It’s my shadow! Tip of the day: wet your liner brush with your setting spray and sip it into your shadow and it will make a great eyeliner. #anastasiabeverlyhills  #softglampalette  #browpomade  #makeup  #makeuptips  #makeupartist  #beauty  #muavesmokeyeye  #inlove  #tutorialmakeup  #turorialtuesday  #marykayeyeprimer  #marykayfaceprimer  #marykaymattewearfoundation  #marykaylashprimer  #marykaylashintensitymascara  #marykayconcealer  #morphebrushes  #toofacedsunbunnybronzer  ##benefitcosmeticshoola  #toofacedcandlelightglow  @ultabeauty
I've had a hard time keeping the eyeliners, mascaras and brow pencils in stock for long so I decided to stock up a bit but again running low on some. I've listened to your requests, so if you need any of the mentioned above, let me know and I can hand deliver, you can pick up or I can ship with ease. Thank you for loving these products, they do speak for themselves. Stop going to the big box stores, support your local small businesses. Thanks for your continued ❤️and support. *Haven't tried before, tell me what look you're going for and I can recommend. Available: -Lash ❤️ lenghtening mascara = 3 -Lash ❤️ mascara = out of stock -Lash Primer = 1 -Ultimate mascara = 1 -Lash Intensity mascara = 1 -Lash ❤️ Waterproof mascara = 1 -MK mechanical eyeliners = 3 black, 2 deep brown, 1 Steely -Liquid eyeliner pen = 3 -Gel eyeliner = 1 -Brow definer pencils = 1 of each (Brunette, classic Blonde, Blonde) -Mechanical Brow liner Blonde to Brown = 1 -Under eye corrector = 1 #marykaymascara  #marykayeyeliners  #marykaylashprimer  #marykayundereyecorrector  #marykaybrowpencils 
Sekarang ramai pelajar yang suka mengulangkaji dengan pelbagai alatan-alatan teknologi dan ia menjadi satu SINDROM yang membawa kepada hilangnya Fokus Study. Saya tidak menghalang penggunaan alatan seperti ini di dalam mengulangkaji kerana ia juga boleh di jadikan suatu cara untuk menghilangkan perasaan BORING,JEMU,TERTEKAN dan sebagainya. Yang saya ingin tekankan KURANGKAN dan MINIMAKAN penggunaannya. Contoh apabila handset di tangan.. mulalah menekan SMS dan ketawa sorang diri.. Akhirnya melebihkan kepada bersembang melalui SMS. Apa yang terjadi? FOKUS hilang...
Assalamualaikum..hye semua 😊😊 Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? . . Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau 😡.. Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe 😊😊.. . . . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. 💋❤🌹 . . #mascara  #mascaraprimer  #lash  #lashprimer  #marykay  #marykayprimer  #marykaymascara  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #lashprimermarykay  #marykaymalaysia  #marykayperak  #marykaytanjungmalim  #marykayupsi  #mkizyannadzirah  #bulumatacantik  #bulumatalentik  #bulumatalawa 

Kind of a weird "mid-makeup" picture but I wanted to show you how awesome this eyelash Primer is! It sets you up for smooth mascara application and adds a TON of length and volume to your lashes. This is one of those products have had on my desk forever and never used. Why??!!!!! ... #marykaylashprimer  #biglashes  #whitelashes  #lashboost  #marykay  #makeupartist  #mua 

Tiada apa-apa jeritan "datang dan dapatkan saya" seperti wink menggoda panjang anda panjang ke arah boo terbaru anda. Tidak semua dari kita diberkati dengan sebatan yang tebal dan indah - yang saya rasa adalah yang menjadikan industri maskara dalam perniagaan. Tetapi anda boleh melakukan perkara lain untuk membantu melembutkan dan menyegarkan bulu mata anda dan menjadikannya lebih lama:

Bukan sahaja maskara tahan lama ini bebas kekejaman, tetapi ia juga boleh disesuaikan. Ini bermakna bahawa jika anda ingin menggulung bulu mata anda, hanya laraskan dail pada tongkat maskara untuk berus panjang dan nipis, dan jika anda mahukan jumlah lebih banyak, putar dail untuk menunjukkan berus yang tebal dan tebal. Serius, apa lagi yang boleh anda minta?
Anda fikir akan mencari produk kecantikan tanpa kekejaman akan sukar, bukan? Walaupun ia melibatkan beberapa penyelidikan, kami terkejut melihat beberapa jenama arus perdana yang mengelak daripada menguji produk mereka pada teman-teman kecil berbulu kami. Oleh itu, semasa anda mungkin tidak memiliki maskara bebas kekejaman atau dua, bagi anda yang tidak, kami telah mengumpulkan mascaras yang sedap sedap yang sedap untuk mengejar anda. Daripada rumusan yang semulajadi yang mendakwa untuk mempromosikan pertumbuhan kepada tong disesuaikan baru yang menyesuaikan diri dengan sebatan penuh dan / atau lebih panjang, teruskan membaca untuk roundup kami mascaras bebas kekejaman yang terbaik di pasaran.

Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 


Suka mengembara, cuba resipi baru, buat cross-stitch, masuk muzium – tapi kebanyakannya sempat buat dalam fikiran saja sebab susahnya nak cari masa terluang! Lebih suka memerhati daripada bercakap (penat kan cakap banyak?) dan sangat menghargai seni. Cara jadi wanita bahagia? Jangan peduli apa kata orang. Jika tak penting, masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Jangan biar ia mengganggu emosi dan minda kamu.
Selalunya pelajar-pelajar sering merungut apabila tibanya hari peperiksaan bulanan ataupun peperiksaan akhir. Mulalah timbulnya rasa stress dan ingin menuding sesuatu kesalahan pada perkara yang lain, sebagai contoh pensyarah atau guru tak pandai mengajar, masa tak cukup, kawan yang mengajak bermain, ibu bapa yang tidak faham dan pelbagai lagi.Inilah realiti seorang pelajar di dalam menempuhi alam belajar. Sekarang pelajar-pelajar cuba ambil kesempatan merenung akan permasalahan di dalam pembelajaran anda. Ingat! gunakanlah tempoh 24 jam sehari dengan berkualiti apabila tibanya peperiksaan. 
#farsali  #unicornessence  #hudabeautyrosegoldpalette  #colourpop  #lipprimer  #kyliecosmetics  #maryjok  #marykay  #mymarykaylife  #marykayfoundation  #marykaylashprimer  #abh  #abhilluminator  #rivierailluminator  #marykaytranslucentloosepowder  #marykayskindinaviasettingspray  #marykayskincare  #katvondtattooliner  #katvondshadeandlight  #lipsticklover  #tarte  #maccosmetics  #paintpotchilledonice  #eastermakeup  #easter  #nofilter  #browngirlmakeup  #livingwithRA  #puffyface 
@anastasiabeverlyhills you killed it with your #softglam  LOVED playing with these colors and can’t wait to try #norvinapalette  . Where did I get my burgundy liner? It’s my shadow! Tip of the day: wet your liner brush with your setting spray and sip it into your shadow and it will make a great eyeliner. #anastasiabeverlyhills  #softglampalette  #browpomade  #makeup  #makeuptips  #makeupartist  #beauty  #muavesmokeyeye  #inlove  #tutorialmakeup  #turorialtuesday  #marykayeyeprimer  #marykayfaceprimer  #marykaymattewearfoundation  #marykaylashprimer  #marykaylashintensitymascara  #marykayconcealer  #morphebrushes  #toofacedsunbunnybronzer  ##benefitcosmeticshoola  #toofacedcandlelightglow  @ultabeauty
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.

:⭐ MARY KAY LASH PRIMER ⭐ . Lapisan primer yang jernih ini memberikan anda bulu mata yang lebih kuat, tampak lebih lebat dan dramatik apabila digunakan bersama mascara Mary Kay. Ia merupakan mascara asas diformulasi cepat kering serta menguatkan dan membantu kelentikkan bulu mata yang maksimum. Boleh digunakan tanpa penambahan mascara untuk yang gemar dengan natural look.. Lash Primer tanpa mengelupas serta mudah dibuang.. 😉 016-8606294 Your Mary Kay Independent Beauty Consultant. . #marykaylashprimer  #lashprimer  #marykaymakeup  #marykay  #ilovemarykay  #sayajual  #marykaysarawak  #marykaykuching 
Hindari Sembelit - Sembelit didefinisikan sebagai memiliki lebih sedikit dari tiga kali buang air besar dalam seminggu atau jika terlibat ketegangan. Akibatnya perut terasa bertambah besar. Untuk merangsang isi perut, tingkatkan pengambilan serat dari buah-buahan dan sayuran, amalkan secara berterusan untuk menghindari fermentasi dan pengeluaran gas yang berlebihan.
Petua 6 : Ambil sedikit beras, kunyit hidup dan sedikit bawang putih. Kisar bahan-bahan ini sehingga halus. Kemudian, campurkan dengan sedikit air dan ratakan ke muka. Biarkan sehingga kering dan kemudian gosokkan perlahan-lahan sama seperti memakai skrub. Setelah itu bilaskan dengan air suam. Lakukan setiap hari dan anda akan mendapat hasil yang memuaskan.
Sinds 1913, de wereldberoemde Italiaanse firma Prada behaagt miljoenen vrouwen van de mode over de hele wereld met prachtige tassen gemaakt van de meest exotische huidtypes. Tot op heden, parallel met de toename van het aantal fabrieken en merk boetieks, het aantal "bereid" om modieuze vrouwen te verkopen voor veel geld de gebruikelijke goedkope nep populaire merk. Redenerend over hoe de echte tas van Prada te onderscheiden en niet het slachtoffer van oplichting te worden, is het belangrijk om enkele nuances te onthouden die helpen om geld niet weg te gooien.
Buat senaman 'sit up' dan 'push up' setiap kali bangun tidur pada waktu pagi dan pada waktu petang  selepas balik kerja. Lakukan sebanyak 20 kali setiap set. Tambah jumlah 'sit up' dan 'push up' dari hari ke hari sehingga mampu untuk membuat 100 kali setiap set. Dengan cara ini, anda bukan sahaja boleh menurunkan berat badan dengan cepat, malah berpotensi untuk mendapat abs yang cantik berketul-ketul.

Menghilangkan Bau Badan - Potongkan limau kasturi dan buangkan bijinya. Kemudian makanlah kulit limau kasturi itu bersama airnya. Amalkan selalu. Badan Ringan Dan Bertenaga Minum air rebusan serai dan halia (yg dititik), kulit kayu manis dan lada hitam. Jika kita meminum air rebusan ini pagi dan malam insyaAllah badan akan menjadi ringan dan bertenaga. Selain itu utk meningkat tenaga wanita, amalkan pengambilan 4 biji telur mentah sehari.


What if you could give your mascara a little boost?  More length.  More volume.  You can! NEW! Mary Kay Lash Primer, delivers a clear advantage for your mascara and your lashes. The Benefits are clear: Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes. Strengthens and helps condition lashes. Lifts lashes and helps them stay curled longer. Coats without flaking, yet easy to remove. Helps mascara glide on, resist flaking and smudging, last longer. #mkbcadleen  #perfecteyelash  #ilovemarykay  #marykaylashprimer 

4.Lihat Bahasa Tubuhnya - Tidak semua wanita suka pada anda, atau mahu ikut cakap atau kemahuan anda. Anda harus memperhatikan bahasa tubuhnya. Misalnya, ketika dia berbual dengan anda. Anda pastikan samada dia menatap wajah anda terus-menerus atau tidak. Jika ya, itu bererti dia suka pada anda. Atau semasa berbincang, jarinya bermain-main gelas. Itu bermakna anda sudah hampir  mendapatkannya. Itulah tandanya dia suka kepada anda.

×