Menghilangkan Bau Badan - Potongkan limau kasturi dan buangkan bijinya. Kemudian makanlah kulit limau kasturi itu bersama airnya. Amalkan selalu. Badan Ringan Dan Bertenaga Minum air rebusan serai dan halia (yg dititik), kulit kayu manis dan lada hitam. Jika kita meminum air rebusan ini pagi dan malam insyaAllah badan akan menjadi ringan dan bertenaga. Selain itu utk meningkat tenaga wanita, amalkan pengambilan 4 biji telur mentah sehari.

Tahukah anda cara menanggalkan solekan mata merupakan salah satu sebab bulu mata gugur? Ada kalanya anda menggosok atau menyapu kuat pada kelopak mata untuk menanggalkan  solekan pembayang mata, eye liner dan maskara bulu mata tertanggal. Pemakaian maskara yang tebal secara kerap juga akan membuatkan bulu mata menjadi berat dan condong ke bawah dan serta menjejaskan kelentikan bulu mata. Jika tidak menggunakan penanggal mekap yang berkesan, maka inilah kemungkinannya.
A few of our magic wands! https://www.marykay.com/mlipsey/en-us/products/makeup/eyes/mascara-lashes #marykaycosmetics  #marykayultimatemascara  #marykaylashlovemascara  #marykaylashlovewaterproofmascara  #marykaylashlovelengtheningmascara  #marykaylashintensitymascara  #marykaylashprimer  #marykaylashandbrowbuildingserum  #brows  #lashes  #mascara 
Sekarang ramai pelajar yang suka mengulangkaji dengan pelbagai alatan-alatan teknologi dan ia menjadi satu SINDROM yang membawa kepada hilangnya Fokus Study. Saya tidak menghalang penggunaan alatan seperti ini di dalam mengulangkaji kerana ia juga boleh di jadikan suatu cara untuk menghilangkan perasaan BORING,JEMU,TERTEKAN dan sebagainya. Yang saya ingin tekankan KURANGKAN dan MINIMAKAN penggunaannya. Contoh apabila handset di tangan.. mulalah menekan SMS dan ketawa sorang diri.. Akhirnya melebihkan kepada bersembang melalui SMS. Apa yang terjadi? FOKUS hilang...
Maskara ini mempunyai dua sisi. Satu ciri berus yang sengit yang sesuai hanya untuk menyentuh kening anda. Sisi lain adalah handier. Ia mempunyai sikat yang memisahkan sebatan dan menghilangkan gumpalan hanya selepas aplikasi mascara. Kegemaran saya adalah logam. Anda perlu lebih berhati-hati dengan mereka, tetapi mereka bekerja lebih baik daripada yang plastik murah.

Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. 💄 Perunding Kecantikkan MaryKay Maznin 01119706957 #marykaymintbliss  #marykaymalaysia  #marykaywangsamaju  #marykaysekitarnya  #marykaylashprimer  #marykayultimatemascara  #marykaywomen  #marykaymalaysia  #marykaylipstick  #bulumatalebat  #wangsamajuseksyen2  #setapakkl  #gombak  #uia  #seremban  #perak  #ipoh  #eyeliner  #testimoni  #marykay 
@anastasiabeverlyhills you killed it with your #softglam  LOVED playing with these colors and can’t wait to try #norvinapalette  . Where did I get my burgundy liner? It’s my shadow! Tip of the day: wet your liner brush with your setting spray and sip it into your shadow and it will make a great eyeliner. #anastasiabeverlyhills  #softglampalette  #browpomade  #makeup  #makeuptips  #makeupartist  #beauty  #muavesmokeyeye  #inlove  #tutorialmakeup  #turorialtuesday  #marykayeyeprimer  #marykayfaceprimer  #marykaymattewearfoundation  #marykaylashprimer  #marykaylashintensitymascara  #marykayconcealer  #morphebrushes  #toofacedsunbunnybronzer  ##benefitcosmeticshoola  #toofacedcandlelightglow  @ultabeauty
Ada sesetengah wanita amat bertuah kerana memiliki bulu mata yang cantik dan melentik. Bulu mata lebat membuatkan mata nampak galak dan lebih menawan berbanding wanita yang bulu matanya pendek dan tipis. Bagi wanita yang kurang bulu mata dan sudah berbiasa mengenakan bulu mata palsu, pasti akan terasa janggal melihat wajah tanpa efek bulu mata palsu. Ada kalanya, maskara tidak membantu biarpun menjanjikan efek bulu mata yang panjang serta-merta dengan beberapa lapisan sapuan.

Feeling confident. #femmemarykay  #marykay  #marykayvancouverwa  #marykaytimewise  #marykaybrushset  #marykayfoundationprimer  #marykayeyeprimer  #marykayperfectingconcealer1 .5 #marykaymattewearliquidfoundationbeige5  #marykaymineralpowderfoundationbeige0 .5 #marykaymineralcheekcolorduoripewatermelon  #matykaymineraleyeshadowgoldcoast  #matykaymineraleyeshadowamberblaze  #marykaycreamshadowicedcocoa  #marykaylashprimer  #marykayliquideyeliner  #marykaylashintensitymascara  #marykayultimatemascara  #marylaylipprimer  #marykayredlipliner  #marykayfirecrackerlipstick 


Beauty Tip Tuesday!💋💄 Curl lashes, then apply Mary Kay Lash Primer, placing it as close to base of lash line as possible. Gently wiggle the brush back and forth up to the tip of the lashes to get an even coat on entire lash. Next, using the tip of the brush, apply a little mascara for intense flawless lashes! 💟💋 #lovemymklife  #beautytiptuesday  #flawlesslashes  #marykaylashprimer 
Intern onderdeel van het accessoire. Op de bekleding van het product moet een metalen plaat-logo. Bovendien moeten de hoeken afgerond zijn (in vervalsingen zijn ze scherp). De kleur van het glazuur en de randen van de rand van de plaat moeten dezelfde kleur hebben als de hele zak. Het is ook belangrijk om te vermelden dat de tong van het slot van de binnenzak altijd een metalen opschrift Prada Milano heeft.
Waktu tidur boleh diketahui dengan cara mengambil suhu badan ibu yang diambil sewaktu bangun dari tidur di waktu pagi. Bagi wanita yang waktu bekerjanya di sebelah malam, maka suhu badan boleh diambil selepas 6 jam tidur secara berterusan. Catatkan suhu badan selama berturut-turut untuk jangkamasa selama 3 bulan. Dengan cara ini anda akan dapat melihat satu bentuk geraf. Daripada geraf berkenaan anda dapat melihat bilakan masa subur anda. Dengan cara ini jantina anak boleh ditentukan, iaitu:
Walaupun celebs seperti Kim Kardashian telah menyanyikan pujian ekstensi bulu mata (saudara perempuan yang lebih mahal, lebih tahan lama daripada falsies purata anda), mereka tidak begitu berbahaya kerana mereka mungkin kelihatan. Bahan-bahan dalam pelekat, seperti formaldehid, boleh merengsakan garis lash. Dan jika digunakan secara salah, mereka boleh mengambil bulu mata sebenar dengan mereka apabila mereka jatuh. Jika anda masih ingin mencubanya, Zelickson mengesyorkan terlebih dahulu mencari salon yang bereputasi dan selamat di kawasan anda dengan ahli estetik yang pakar dalam sambungan.
×