My lashes were getting brittle and literally breaking off or snapping in half! But I've been using a facial oil with collagen and today I bought some Mary Kay mascara and mascara primer! Love it! An it was 50% off oooh giiirl! #ballinonabudget #marykaycosmetics #marykaymascara #marykaylashlove #marykaylashprimer #ooohgirl #longlashdivas #mascaramadness #mascaraandcoffeeareagirlsbestfriend #greeneyedgirl #septumpiercing #peircedandproud 
Bukan sahaja maskara tahan lama ini bebas kekejaman, tetapi ia juga boleh disesuaikan. Ini bermakna bahawa jika anda ingin menggulung bulu mata anda, hanya laraskan dail pada tongkat maskara untuk berus panjang dan nipis, dan jika anda mahukan jumlah lebih banyak, putar dail untuk menunjukkan berus yang tebal dan tebal. Serius, apa lagi yang boleh anda minta?

Assalamualaikum..hye semua 😊😊 . Teringin nak bulu mata yang lebat & lentik?? Boleh..TAPI DENGAN SATU SYARAT! jangan sesekali tukar ciptaan Allah tau 😡.. . Jangan pakai bulu mata palsu, jangan tanam bulu mata palsu..Allah marah..haaa..pakai mascara xpe 😊😊.. . Tapi sebelum pakai mascara tu, pakai la primer dulu..komfem lebih lentik bulu mata uolls tau.. 💋❤🌹 . #mascara  #mascaraprimer  #lash  #lashprimer  #marykay  #marykayprimer  #marykaymascara  #mascaramarykay  #marykaylashprimer  #lashprimermarykay  #marykaymalaysia  #marykayperak  #marykaytanjungmalim  #marykayupsi  #mkizyannadzirah  #bulumatacantik  #bulumatalentik  #bulumatalawa 
If someone tells you that your lashes are too big, stop talking to them! You don’t need that kind of negativity in your life 🙌☕️ 💕 😂 #monday  #mondays  #coffee  #mascara  #marykaymascara  #marykaylashintensity  #marykaylashprimer  #marykaylashlove  #marykaylashintensitymascara  #marykaylashlovemascara  #marykaylashes  #marykaylashserum  #marykaylashserumworks  #lashes  #makeup  #makeupjunkie  #makeuplover  #marykayjcaligiuri  #productjunkie  #love  #lovemyjob  #lovemarykay  #ilovetheseproducts 
♡ #Freepostage  ♡ #Pospercuma  ♡ #FreeMarykay  cosmetics/skincare samples Hanah 0193707155 Mary Kay Sales Director MARY KAY Lash Primer 8g Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #marykayhanah  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 

My lashes were getting brittle and literally breaking off or snapping in half! But I've been using a facial oil with collagen and today I bought some Mary Kay mascara and mascara primer! Love it! An it was 50% off oooh giiirl! #ballinonabudget #marykaycosmetics #marykaymascara #marykaylashlove #marykaylashprimer #ooohgirl #longlashdivas #mascaramadness #mascaraandcoffeeareagirlsbestfriend #greeneyedgirl #septumpiercing #peircedandproud 

Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. 💄 Perunding Kecantikkan MaryKay Maznin 01119706957 #marykaymintbliss  #marykaymalaysia  #marykaywangsamaju  #marykaysekitarnya  #marykaylashprimer  #marykayultimatemascara  #marykaywomen  #marykaymalaysia  #marykaylipstick  #bulumatalebat  #wangsamajuseksyen2  #setapakkl  #gombak  #uia  #seremban  #perak  #ipoh  #eyeliner  #testimoni  #marykay 
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.
MARY KAY Lash Primer 8g PRE-ORDER Whatsapp 012-5804012 for the price ♡ Free postage ♡ Free MK cosmetics/skincare samples Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #PS4uMaryKay  #PS4uEye  #PS4uBase  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 

♡ #Freepostage  ♡ #Pospercuma  ♡ #FreeMarykay  cosmetics/skincare samples Hanah 0193707155 Mary Kay Sales Director MARY KAY Lash Primer 8g Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #marykayhanah  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 
:⭐ MARY KAY LASH PRIMER ⭐ . Lapisan primer yang jernih ini memberikan anda bulu mata yang lebih kuat, tampak lebih lebat dan dramatik apabila digunakan bersama mascara Mary Kay. Ia merupakan mascara asas diformulasi cepat kering serta menguatkan dan membantu kelentikkan bulu mata yang maksimum. Boleh digunakan tanpa penambahan mascara untuk yang gemar dengan natural look.. Lash Primer tanpa mengelupas serta mudah dibuang.. 😉 016-8606294 Your Mary Kay Independent Beauty Consultant. . #marykaylashprimer  #lashprimer  #marykaymakeup  #marykay  #ilovemarykay  #sayajual  #marykaysarawak  #marykaykuching 
Keadaan ini terjadi kerana di dalam air mani lelaki terkandung berjuta-juta benih yang berbentuk seperti Y dan X, sementara di dalam benih perempuan pula terkandung benih X sahaja. Sekiranya benih lelaki yang berbentuk X bercantum dengan benih perempuan maka ia akan menghasilkan XX iaitu anak perempuan. Manakala benih lelaki yang berbentuk Y apabila bercantum dengan benih perempuan akan menghasilkan XY iaitu anak lelaki.

Beauty Tip Tuesday!💋💄 Curl lashes, then apply Mary Kay Lash Primer, placing it as close to base of lash line as possible. Gently wiggle the brush back and forth up to the tip of the lashes to get an even coat on entire lash. Next, using the tip of the brush, apply a little mascara for intense flawless lashes! 💟💋 #lovemymklife  #beautytiptuesday  #flawlesslashes  #marykaylashprimer 


Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k 👇 Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! 😍 Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah 👌 Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh 😉 Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay  #MaryKayMalaysia  #MaryKayMy  #MaryKayKualaLumpur  #MaryKayKL  #MaryKaySelangor  #MaryKayPuncakAlam  #MaryKaySkincare  #MaryKayCosmetics  #MaryKayProducts  #KosmetikTerbaik  #BeautyConsultant  #MakeUpArtisMalaysia  #SayaJualKosmetik  #MakeUp  #MakeUpClass  #Mascara  #MascaraMaryKay  #MaryKayMascara  #LashPrimer  #LashPrimerMaryKay  #MaryKayLashPrimer  #LashSpa  #Lash  #Lashes  #BuluMata  #BuluMataLentik  #BuluMataLebat  #BuluMataPanjang 
Hindari Sembelit - Sembelit didefinisikan sebagai memiliki lebih sedikit dari tiga kali buang air besar dalam seminggu atau jika terlibat ketegangan. Akibatnya perut terasa bertambah besar. Untuk merangsang isi perut, tingkatkan pengambilan serat dari buah-buahan dan sayuran, amalkan secara berterusan untuk menghindari fermentasi dan pengeluaran gas yang berlebihan.
Ada sesetengah wanita amat bertuah kerana memiliki bulu mata yang cantik dan melentik. Bulu mata lebat membuatkan mata nampak galak dan lebih menawan berbanding wanita yang bulu matanya pendek dan tipis. Bagi wanita yang kurang bulu mata dan sudah berbiasa mengenakan bulu mata palsu, pasti akan terasa janggal melihat wajah tanpa efek bulu mata palsu. Ada kalanya, maskara tidak membantu biarpun menjanjikan efek bulu mata yang panjang serta-merta dengan beberapa lapisan sapuan.

MARY KAY Lash Primer 8g PRE-ORDER Whatsapp 012-5804012 for the price ♡ Free postage ♡ Free MK cosmetics/skincare samples Notes: 1. Add dramatic definition to your eyes to create fuller lashes when used as a basecoat under mascara 2. Or wear the clear formula alone for a natural look 3. Instantly intensifies lash volume and creates longer-looking lashes 4. Lifts lashes and helps them stay curled longer 5. Coats without flaking, yet removes effortlessly 6. Helps mascara wear longer 7. Glycerin helps condition and smooth the skin by adding, attracting or retaining moisture 8. Aloe Leaf Juice (Aloe barbadensis) is a soothing agent known for its calming properties 9. Allantoin is a conditioner that improves the appearance of skin #PS4uMaryKay  #PS4uEye  #PS4uBase  #marykay  #marykaymalaysia  #marykayskincare  #marykaymakeup  #marykaycosmetics  #marykaycosmetic  #marykaymy  #marykaylovers  #marykaylashprimer  #marykaylashbase  #marykaylash  #marykayprimer  #marykaybase  #marykayeye  #marykayeyemakeup 
Minum Banyak Air - Jika perut penuh disebabkan oleh penyimpanan air, anda sebenarnya dapat mengurangi masalah tersebut dengan minum air lebih banyak. Hal ini akan mencairkan konsentrasi sodium dalam tubuh sehingga meningkatkan jumlah air yang keluar dari sistem tubuh. Minum lebih banyak air juga menjamin fungsi hempedu efektif untuk mengeluarkan bahan toksin.. Jangan mengubah pengambilan air saat diet kerana banyak bahan yang sulit dicerna dan dapat menyebabkan perut menggelembung.
Ada sesetengah wanita amat bertuah kerana memiliki bulu mata yang cantik dan melentik. Bulu mata lebat membuatkan mata nampak galak dan lebih menawan berbanding wanita yang bulu matanya pendek dan tipis. Bagi wanita yang kurang bulu mata dan sudah berbiasa mengenakan bulu mata palsu, pasti akan terasa janggal melihat wajah tanpa efek bulu mata palsu. Ada kalanya, maskara tidak membantu biarpun menjanjikan efek bulu mata yang panjang serta-merta dengan beberapa lapisan sapuan.
Check out my wing!!! I still need some practice, but the brush on this liquid eyeliner makes it easy to get the look I want. *****Also this..... I'm currently rocking 2 bald spots on my left eye from eyelashes falling out.....awesome😑 The lash primer has helped to add fullness where I need it and lengthen what I already have. I am also one that has flakes and smudges at the end of the day from my mascara, but the lash primer wins again! #marykayliquideyeliner  #marykaylashprimer  #myfirstMKduckface  🐥
Komponen yang sama yang membuat maskara kalis air melakukan tugasnya boleh melakukan nombor pada garis lash anda. Walaupun bulu mata direka bentuk untuk membersihkan kerengsaan, mereka tidak pasti apa yang harus dilakukan apabila disalut dengan agen penahan air seperti copolyol dimetilik dan silikon. Penolakan bahan-bahan tersebut boleh menyebabkan reaksi alergi yang gatal, berair. Cari formula lebih semula jadi yang bebas daripada bahan pengawet atau wangian untuk menjaga mata gatal-gatal, kata Zelickson.
×