Suka mengembara, cuba resipi baru, buat cross-stitch, masuk muzium ‚Äď tapi kebanyakannya sempat buat dalam fikiran saja sebab susahnya nak cari masa terluang! Lebih suka memerhati daripada bercakap (penat kan cakap banyak?) dan sangat menghargai seni. Cara jadi wanita bahagia? Jangan peduli apa kata orang. Jika tak penting, masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Jangan biar ia mengganggu emosi dan minda kamu.
Ini adalah jenis baru berus, dan hanya segelintir jenama yang membuatnya. Ia sangat mudah digunakan. Anda mengambil beberapa maskara dari tongkat dengan berus dan kemudian memohon pada bulu mata anda. Produk kurang didepositkan, jadi anda mendapat hasil yang lebih semula jadi (dengan hampir tiada pekat!). Berus ini juga menjadikannya lebih mudah untuk mendepositkan maskara di akar bulu mata anda.

Ada Tanya Bulu mata boleh lebatkan tak??? Boleh...Lash & Brow Building Serum ini boleh lebatkan Bulu mata Dan kening sekali ...Cara pakainya senang sahaja , sebelum tidur , sapukan serum ini pada pangkal bulu mata tau, jangan sapu kat bulu ajee... Pakai di waktu malam , sebab waktu malam kulit kita sangat aktif berbanding Siang.. ūüíĄPerunding Kecantikkan MaryKay Nurul 0103662673 #marykaymintbliss¬† #marykaymalaysia¬† #marykaywangsamaju¬† #marykaysekitarnya¬† #marykaylashprimer¬† #marykayultimatemascara¬† #marykaywomen¬† #marykaymalaysia¬† #marykaylipstick¬† #bulumatalebat¬† #wangsamajuseksyen2¬† #setapakkl¬† #gombak¬† #uia¬† #seremban¬† #perak¬† #ipoh¬† #eyeliner¬† #testimoni¬† #marykay¬†
LASH PRIMER MARYKAY ūüíźmenambahkn kelebatan mata n mencipta bulu mata yg tampak lebih panjang dgn serta merta. ūüíź berus dwi-fungsi direka khas dgn menggabungkn gentian kapas n nilon utk menyalut n menyikat bulu mata. ūüíźmengukuh n merapikn bulu mata ūüíźmelentikkn bulu mata n membntu lentikn bulu mata kekal lebih lama. . So.. katakn tidak pada bulu mata palsu ‚ėļ Azlina 019-7387865 Beauty Consultant Marykay #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKaykluang¬† #MaryKayjb¬† #MaryKaySkincare¬† #marykaykulai¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†

Ketakutan bersama yang berkaitan dengan kerinting lash adalah bahawa mereka akan menarik sebatan di akarnya. Tetapi apa yang patut anda bimbangkan ialah memecahkannya dengan separuh, yang Zelickson mengatakan adalah kejadian yang lebih biasa. Daripada agresif mengecilkan sebatan anda, denyut pengikat dengan tekanan ringan 10 saat sebelum memohon maskara.
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†
Keadaan ini terjadi kerana di dalam air mani lelaki terkandung berjuta-juta benih yang berbentuk seperti Y dan X, sementara di dalam benih perempuan pula terkandung benih X sahaja. Sekiranya benih lelaki yang berbentuk X bercantum dengan benih perempuan maka ia akan menghasilkan XX iaitu anak perempuan. Manakala benih lelaki yang berbentuk Y apabila bercantum dengan benih perempuan akan menghasilkan XY iaitu anak lelaki.
Mencari helah kecantikan untuk membuat mata CANTIK ? Dengan segera mewujudkan ilusi bulu mata yang luar biasa .Dan, 8 daripada 10 wanita bersetuju ia berfungsi seperti maskara yg jernih ! Memperhebatkan penampilan bulu mata yang segar & semula jadi. Cuba Mary Kay¬ģ Lash Primer! ūüďéLapisan primer yang jernih ini memberikan anda bulu mata yang lebih kuat, tampak lebih lebat dan dramatik apabila digunakan bersama maskara Mary Kay. ūüďéIa merupakan maskara asas diformulasi cepat kering serta menguatkan dan membantu melentikkan bulu mata yang maksimum. Boleh digunakan tanpa penambahan mascara untuk yang gemar dengan natural look.. Lash Primer tanpa mengelupas serta mudah dibuang.. Taksuka bulumata palsu pasti mudah dgn Lash PRIMER #siscuba¬† #marykaylashprimer¬† #marykaycosmetics¬† #marykaykemaman¬† #marykaykuantan¬† #marykaymalaysia¬†

Bulu mata bulu diperbuat daripada komponen yang sama seperti rambut-dan sama seperti rambut anda menjadi kotor, jadi lakukan bulu mata anda. Melindungi mata anda boleh menjadi kerja kotor, menyebabkan pembentukan habuk, peluh, dan maskara. Untuk membersihkan lembut, tekan memampatkan hangat ke penutup sebelum mencuci bulu mata dengan syampu bayi, mencadangkan Zelickson.

×