Beyond obsessed with our new Deep-Cleansing Charcoal Mask! My skin has never been healthier and clearer! Since I've started using this mask twice a week I have toned down the amount of makeup I wear through out the day! The perfect solution for a quick 5 minute face is our incredible CC Cream, Lash Primer and Lash Intensity Mascara and a pop of color on your lips! That it! 4 products is all I'm wearing today! ūüėėūüéČūüíěūüíĄūü§≥ #marykay¬† #lovemymk¬† #marykaycharcoalmask¬† #marykaycccream¬† #marykaylashintensitymascara¬† #marykayliquidfoundationbrush¬† #marykaylashprimer¬† #nofilter¬†
Kebanyakan wanita inginkan bulu mata yang tampak lebih panjang dan lebat. Betul tak? Baik ngaku cepat... Hehe. Nak tau rahsia bulu mata tampak lebih panjang dan lebat tak? Teruskan membaca k ūüĎá Pakailah Lash Primer ni! Bulu mata anda akan tampak lebih panjang dan lebat dengan serta-merta! Bestnya! ūüėć Lash Primer ni tak berwarna tau (jernih). Jadi, anda boleh pakai dengan mascara yang mempunyai warna, ataupun pakai Lash Primer ni je pun dah cukup. Tak de masalah ūüĎĆ Nak buat Lash Spa tak? Meh roger Qila meh ūüėČ Aqilah Jamaludin 0194491701 Senior Consultant #MaryKay¬† #MaryKayMalaysia¬† #MaryKayMy¬† #MaryKayKualaLumpur¬† #MaryKayKL¬† #MaryKaySelangor¬† #MaryKayPuncakAlam¬† #MaryKaySkincare¬† #MaryKayCosmetics¬† #MaryKayProducts¬† #KosmetikTerbaik¬† #BeautyConsultant¬† #MakeUpArtisMalaysia¬† #SayaJualKosmetik¬† #MakeUp¬† #MakeUpClass¬† #Mascara¬† #MascaraMaryKay¬† #MaryKayMascara¬† #LashPrimer¬† #LashPrimerMaryKay¬† #MaryKayLashPrimer¬† #LashSpa¬† #Lash¬† #Lashes¬† #BuluMata¬† #BuluMataLentik¬† #BuluMataLebat¬† #BuluMataPanjang¬†

ūüéÄ MARY KAY LASH LOVE WATERPROOF MASCARA ūüéÄ . Mentakrif dan melebatkan bulu mata dengan formula kalis air . Kne hujan pun steady lagi gurl ūüíĀūüŹĽ . Love ‚̧ԳŹ, FATIN, Beauty Consultant Mary Kay +6014.522.8460 . #ilovemarykay¬† #marykaybeautyconsultant¬† #marykaycheras¬† #marykayproduk¬† #marykaycosmetics¬† #eyelashes¬† #marykaylashprimer¬† #marykaymascara¬† #mascara¬† #lashprimer¬† #marykayultimate¬† #marykayultimatemascara¬† #ultimatemascara¬† #bigeyes¬†


Ada sesetengah wanita amat bertuah kerana memiliki bulu mata yang cantik dan melentik. Bulu mata lebat membuatkan mata nampak galak dan lebih menawan berbanding wanita yang bulu matanya pendek dan tipis. Bagi wanita yang kurang bulu mata dan sudah berbiasa mengenakan bulu mata palsu, pasti akan terasa janggal melihat wajah tanpa efek bulu mata palsu. Ada kalanya, maskara tidak membantu biarpun menjanjikan efek bulu mata yang panjang serta-merta dengan beberapa lapisan sapuan.
Suka mengembara, cuba resipi baru, buat cross-stitch, masuk muzium ‚Äď tapi kebanyakannya sempat buat dalam fikiran saja sebab susahnya nak cari masa terluang! Lebih suka memerhati daripada bercakap (penat kan cakap banyak?) dan sangat menghargai seni. Cara jadi wanita bahagia? Jangan peduli apa kata orang. Jika tak penting, masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Jangan biar ia mengganggu emosi dan minda kamu.
ūüĆľMARY KAY LASH PRIMERūüĆľ ūüďéLapisan primer yang jernih ini memberikan anda bulu mata yang lebih kuat, tampak lebih lebat dan dramatik apabila digunakan bersama maskara Mary Kay. ūüďéIa merupakan maskara asas diformulasi cepat kering serta menguatkan dan membantu melentikkan bulu mata yang maksimum. Boleh digunakan tanpa penambahan mascara untuk yang gemar dengan natural look.. Lash Primer tanpa mengelupas serta mudah dibuang.. Dm @ whatsapp 0199478446 Love, shimahashim #marykaylashprimer¬† #marykaycosmetics¬† #marykaykuantan¬† #marykaymalaysia¬†
Ada kala, wanita suka membandingkan diri dengan bekas kekasih teman lelaki ‚Äď risau sangatlah kamu tak dapat menandinginya daripada banyak segi. Mungkin bekas kekasih si dia mempunyai kelebihan tersendiri. Tetapi kamu kena ingat, ada sebab mengapa mereka tidak bersama lagi. Mungkin dalam senyap-senyap dia suka periksa e-mel atau mesej telefon si dia. Atau mungkin juga memotong kuku kaki dalam kereta tanpa segan silu. Exes are exes for a reason.

Pakaian yang kotor terkena dakwat maka dicuci dengan cuka atau air asam limau. Jika terkena minyak tanah pula, kain itu diwap dahulu sebelum dicuci. Kotor yang terkena minyak pula maka maka dicuci dengan disapukan bedak dan biarkan bedak itu di situ selama beberapa minit kemudian baru basuh. Jika pakaian terkena darah maka dibilas dulu dengan air suam sebelum dibasuh.
Jika anda melihat perubahan dalam kepenuhan atau panjang bulu mata anda, anda tidak membayangkan sesuatu. Ia semulajadi untuk bulu mata untuk nipis-sama seperti helai di kepala anda-seperti yang anda matang, kata Zelickson. Untuk memastikan mereka penuh dan cantik, tambahkan suplemen yang menggalakkan pertumbuhan rambut, seperti biotin vitamin B, untuk rutin harian tambahan anda.
×